'cart-menu' ) ); ?>

אמזון פריים דיי| כל מה שצריך לדעת

על ידי  |  אין תגובות
אמזון פריים דיי (Amazon Prime Day) הגיע! 
 
אז בואו נתחיל בכמה הסברים פשוטים:
מה זה פריים דיי?
זה עוד חג שופינג מטורף, שיש סביבו הייפ מטורף עם הנחות באמת מטורפות רק ללקוחות אמזון פריים במשך 24 שעות בלבד. אבל חשוב לדעת שיש גם מבצעים שווים ללקוחות כלליים כי הספקים הבינו שיש היום המון תנועה לאתר אז שווה לפתוח סייל לכולם ולהרוויח יותר. הכי WIN-WIN.
 
 אבל מה זה אמזון פריים | Amazon Prime
לקוחות אמזון פריים הם סוג של לקוחות VIP שמשלמים עבור הסטטוס הזה 12.99 דולר בחודש  (או 119 דולר לשנה) כדי להנות מהטבות והנחות שוות ובלעדיות כולל הצצה ראשונית לחלקם, משלוחים מהירים (לא רלוונטי לישראל), גישה, לספרים דיגיטליים, סרטונים ומוסיקה ועוד ועוד.
מה המטרה של Prime Day? 
בראש ובראשונה לגרום לאנשים להצטרף לאמזון פריים בתשלום וכמובן כמובן להגדיל מכירות.
פריים דיי נרשם לאחד מימי השופינג הכי רווחיים שיש אבל עדיין לא מצליחה להשתוות להכנסות מה Black Friday.
כך למשל ב-2017 נרשמו מכירות על סך מיליארד דולר בפריים דיי לעומת 5.03 מיליארד דולר בחג בלאק פריידיי.
 
ואיך תהנו מכל הטירוף הזה? הצטרפו לאמזון פריים להתנסות של חודש חינם.
כמו שציינתי, הצטרפות לאמזון פריים  עולה כסף אבל יש להם חודש חינמי ותוכלו להצטרף ולהתרשם ואם החלטתם שאתם לא רוצים להמשיך תוכלו להודיע לאמזון שיבטלו את המנוי. ובכל מקרה, תצטרכו לתת מספר כרטיס אשראי אז כדאי לשים תזכורת למקרה שתרצו לבטל.
מה כדאי לחפש?
בעיקר גדג'טים, טבלטים, מחשבים, אוזניות, אוהלים, כסאות לרכב, עגלות ועוד. אם אתם קונים מכשירי חשמל שימו לב שייתכן ותצטרכו שנאי.
וגם שימו לב שיש מוצרים שאולי כדאי לחשוב פעמיים אם לקנות כמו מנגל שידרוש אישור של מכון התקנים או רחפנים מעל 80 גר שידרשו אישור של מכון התקנים או סכינים שעלולים לדרוש אישור של משרד הכלכלה.
כמה עולה המשלוח?
רק בשבוע שעבר הכריזה אמזון על משלוח חינם לישראל בקניה מעל 80 דולר ואחרי שהישראלים התסערו וקנו עגלות, כסאות בטיחות ועוד דברים גדולים הגבילה אמזון את המשלוח החינמי למשקל מסוים. ולכן ייתכן ובכל זאת תצטרכו לשלם על המשלוח או להשתמש בחברת שילוח.
היות ואנגליה יותר קרובה פיסית, שווה לבדוק קודם את המחירים באמזון UK
 
וטיפ קטן, יש תוסף כרום שנקרא KEEPA שעוזר לכם לעקוב אחרי המחירים של ספקים מסויימים ולראות מה היו המחירים לפני הפריים דיי ולהבין האם ההנחות אותנטיות או לא.
 
ומה ממש נחמד? שהחשבונית שתראו בקופה כוללת כבר את המיסים כך שלא אמורות להיות לכם הפתעות מע"מ ומכס כשהחבילה תגיע לארץ.
ולסיום סיומת, טיפ ממש חשוב:
לא להתפתות לשלם בשקלים! אם תשלמו בשקלים תשלמו 6% עמלה לעומת אם תשלמו במטבע המקומי של אמזון (אמזון UK בפאונדים, אמזון US בדולרים וכו) חברת האשראי תגבה בין 1-3% עמלה.

כאן תוכלו להיכנס לכל הדילים של Prime Day

להרשמה לחודש התנסות חינמית

 
הרשמו לניוזלטר שלי

את/ה צריך/ה להיות מחובר כדי לכתוב הודעה. התחברות

תגובתך בבקשה