למעבר לעמוד נחיתה מאובטח

קורס שיווק לחנויות אונליין

בעלי חנות אונליין – האם קרה גם לכם?

יש לכם חנות אונליין מהממת אבל אתם לא מצליחים לגרום ללקוחות להגיע אליה?

יש לכם פריטים ייחודים ומדהימים אבל אתם לא מצליחים לגרום ללקוחות לקנות אותם?

יש לכם מאגר לקוחות קונים אבל אתם לא מצליחים להגדיל אותו?

העליתם עוד קולקציה וגם אותה לא הצלחתם למכור?

מרגישים שהחלום שלכם להתפרנס מחנות אונליין תיכף נגוז?

הצטרפו לקורס השיווק לחנויות אונליין בתחום האופנה והלייף סטייל.

הקורס שיכניס אותך לראש של הצרכן ומה הוא צריך ורוצה כדי לקנות בחנות האונליין שלך.

הקורס מבוסס על ידע מעשי ויעניק לך כלים יישומיים להגדלת מכירות כבר במהלך הקורס.

מה תלמדו בקורס?

pen

4. איך לגרום לגולשים להשאיר פרטים כדי למקסם התקשרות 

coffee

3. איך לגרום לקהל הפוטנציאלי להישאר בחנות כמה שיותר זמן

fish

2. איך להביא את הקהל המדויק לחנות האונליין שלכם

%d7%90%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d

  1. 1. איפה למצוא את הקהל שמתעניין בדיוק בפריטים שלכם

ramkol

7. איך לגרום ללקוחות נאמנים להפוך להיות שגרירים שלכם

heart

6. איך לגרום לקונים לחזור לקנות שוב ולאורך זמן

path1

5. איך להוביל את הגולשים לעגלת הקניות ולהפוך אותם לקונים

לקוחות ממליצים

שירלי רוזנטל, 100internet

הפנייה לאנה הוכיחה את עצמה כצעד חכם: היא נתנה פתרונות יצירתיים וראתה דברים שאף אחד לא שם אליהם לב. יצאתי מהפגישה עם טיפים וכיווני מחשבה חדשים ומקדמים.  מי ידע שהיא אלופת שיווק כמו שהיא אלופת אונליין שופינג?

רוני קנטור, roni kantor, anna brody, אנה ברודי

אמיר בן נפתלי, מנכ"ל רוני קנטור

אנה מביאה לשולחן נסיון עשיר, יצירתיות, יוזמה והבנה של התמונה המלאה בתחומים מורכבים ומשתנים – שיווק הדיגיטלי ואתרי E-commerce. אני ממליץ עליה מאוד!

עדי נלוס, UnaGanga

נפגשתי עם אנה לייעוץ מקצועי ומקיף שנתן לי את הדחיפה שהייתי זקוקה לה כדי להתניע את העסק החדש שלי. אנה מקצועית ובעלת ניסיון רב ותותחית מקצועית.

אלכס סקליאר מנהל מדיה חברתית ויח"צ לאומי קארד

כל מה שרציתם לדעת על קניות ברשת זו אנה ברודי וזו לא קלישאה. אנה מקצועית מאוד בתחום ושוחה בעולם ה  eCommerce.

איך בנוי הקורס

הקורס מורכב מחמישה מפגשים פרונטליים של 4 שעות כל מפגש. במקביל אפשר ורצוי להתייעץ בקבוצת הפייסבוק הסגורה שלי לגבי התכנים של הקורס.

הייחודיות של הקורס היא שהוא משלב בין עולם השיווק הדיגיטלי לבין העולם הצרכני שאני חיה ביומיום עם קהילה של אלפי א.נשים שקונים אונליין. ההכרות המעמיקה שלי עם שני הצדדים יאפשר לך להבין איך שני העולמות נשענים זה על זה ואיך למקסם את התוצאות בחנות האונליין שלך.

מפגש 1: כל מה שצריך לדעת על צרכני אונליין, הקשר בין קהל היעד, המתחרים וחנות האונליין שלך

  • -מה צרכנים צריכים ורוצים כדי לקנות אונליין
  • מי קהל היעד שמעוניין לקנות את המוצרים שלך
  • איפה נמצא קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך
  • מחקר שוק, מי המתחרים שלך ואיך הפעילות שלהם משפיעה על העסק שלך
  • מהי שפה שיווקית ואיך משתמשים בה להובלת לקוח לחנות
  • איך יוצרים מארז מסרים שיווקיים מדוייקים לעסק

מפגש 2: איך יוצרים חוויית משתמש מיטבית (UX) כפלטפורמה להובלה לעגלת הקניות

    • מה היא חוויית משתמש ומה חשיבותה?
    •  מהם המרכיבים לקבלת החלטת קנייה אונליין?
    • עמוד הבית ומה צריך להיות בו
    • כללי ברזל ליצירת חנות אונליין מנצחת
    • מה גורם ללקוחות פוטנציאלים להישאר בחנות האונליין ומה מבריח אותם?
    • איך ממקסמים את שהות הגולשים באתר כדי להגדיל מכירות גם בערוצים אחרים?

מפגש 3: הרצאת אורח של מומחית האינסטגרם זהר נתיב-גולן

  •  האינסטגרם ככלי שיווקי.
  • אסטרטגיית תוכן לאינסטגרם.
  • איך משיגים עוקבים מדויקים
  • איך הופכים עוקבים ללקוחות
  • מה הקטע של הסטורי?
  •  איך בונים קומפוזיציה מנצחת.

מפגש 4: איך להביא קהל מדויק לחנות ולגרום להם לקנות שוב ושוב

  •  מיפוי ערוצי השיווק השונים
  •  כל מה שצריך לדעת על עמוד עסקי בפייסבוק
  •  איך משתמשים בפייסבוק כדי להביא קונים לחנות
  •  סוגי תוכן להשגת תוצאות עסקיות שונות
  •  איך מקדמים תוכן בפייסבוק
  •  הגדלת וניהול רשימות תפוצה
  •  איך גורמים לקונים לחזור לקנות שוב ולהפוך לשגרירים
  •  קידום אורגני

מפגש 5: בניית קמפיין שיווקי, ניתוח נתונים ויצירת תכנית עבודה

  •  מה זה קמפיין שיווקי ואיך מוציאים אותו לפועל
  •   איך יודעים איזה ערוץ שיווקי עובד? מעקב וניתוח נתונים
  •  איך יוצרים שיתופי פעולה להגדלת חשיפה ומכירות
  •  יצירת תכנית עבודה
  • סיכום

מתי ואיפה כל זה קורה?

הקורס מתקיים בסטודיו "סטייל גורו" ברחוב בן אביגדור 13 בתל אביב.

קורס הבוק מתחיל ביום ראשון ה-23 באפריל 2017 בין 9:00-13:00

קורס הערב מתחיל ביום חמישי ה-27 באפריל 2017 בין 17:00-21:00

למעבר לעמוד תשלום מאובטח




למי הקורס מתאים?

הקורס מתאים לבעלי עסקים בתחום האופנה ו/או הלייף סטייל עם חנות אונליין קיימת ונושמת שרוצים לקבל כלים יישומים כדי להביא לקוחות מדויקים ולהגדיל מכירות לאורך זמן.

שאלות נפוצות:

  1. אין לי חנות אונליין, האם הקורס מתאים לי?

הקורס מתאים לבעלי עסקים עם חנות אונליין באוויר כי חשוב לי שיוכלו ליישם את הכלים הנלמדים במהלך הקורס על חנות קיימת. במידה ואין לך חנות ויש לך רצון להקים אחת, אני מקיימת ימי הדרכה להקמת חנות אונליין תשלח/י לי מייל לanna@annabrody.co.il ואתן לך פרטים.

המילה שיווק מפחידה אותי!

אני מבינה שאם שיווק זה לא המקצוע שלך זה יכול גם להלחיץ אבל חשוב להבין ששיווק הוא רק אמצעי הגעה ללקוחות שלך, אם לא תספר לו על המוצרים שלך סביר להניח שהוא לא ידע שהחנות שלך קיימת. זה כמו לקיים מסיבת יומולדת מטורפת בלי לשלוח הזמנות. בקורס אעשה לך סדר ואלמד אותך כל מה שצריך לדעת כדי להביא את הלקוחות הנכונים לקנות בחנות האונליין שלך ואיך להביא אותם לשם שוב.

3. יש לי חנות אונליין כבר כמה שנים, האם הקורס יכול לתרום לי?

זה תלוי –   השאלות הבאות יכולות לתת תשובה לשאלה שלך:

  1. האם כמות המבקרים שמגיעים לחנות האונליין/אתר שלכם נמוך מהציפיות שלך?
  2. האם אחוז המבקרים שיוצאים מהאתר ממש אחרי שהגיעו גבוה?
  3. האם אחוז הקונים נמוך מכפי שציפית? 
  4. האם קשה לך לגרום לקונים לחזור לקנות שוב? 

אם ענית כן לפחות לאחת מהשאלות הנ"ל בהחלט יש לי מה לחדש לך.

כבר 3 שנים שאני מטפחת ולומדת קהילה של אלפי א.נשים שקונים.ות אונליין ויודעת מה יגרום לצרכנים לקנות בחנות אחת ולא באחרת. שילוב הידע הזה יחד עם 10 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי מאפשרות לי להכניס אותך לתוך הראש של הצרכן ולהראות לך בדיוק מה הוא צריך כדי לקנות את המוצרים שלך תוך שימוש בכלים שיווקים שניתן ליישם תוך כדי הקורס.

החומר הנלמד בנוי בצורה מסודרת, בצורת משפך שתעזור לך להבין את הסדר הנכון בו הדברים צריכים להתנהל כדי להגדיל מכירות. 

מעבר לשיווק של החנות אני מרגיש/ה שמשהו באתר עצמו לא עובד. את מבינה בזה בכלל?

ממש כן! מעבר לעובדה שאפיינתי את האתר שלי וחנות האונליין שהייתה לי (פרויקט זמני של חנות יד שניה), ניהלתי כ-15 אתרים במהלך הקריירה המקצועית שלי ויש לי הבנה עמוקה ב-UX (חוויית משתמש) ושפה שיווקית – שילוב הכרחי בעיניי לחנות אונליין שמוכרת.  כבר במהלך הקורס תדעו מה חשוב שיהיה בחנות האונליין כדי שתמכור יותר ותוכלו ליישם את הכלים תוך כדי הקורס.

מי אני?

נעים להכיר – אני אנה ברודי, בשנים האחרונות אני מטפחת קהילת פעלה וחזקה של (א)נשים שקונים אונליין. במסגרת הפעילות שלי, בעיקר בקבוצת הפייסבוק שלי, אני עוזרת לאנשים לקנות אונליין, מעדכנת על סיילים ומשתפת פעולה עם אתרי אונליין גדולים וקטנים בארץ ובעולם כדי לתת לקהילה שלי הטבות בלעדיות. 

הובלת הקהילה העניקה לי את ההבנה העמוקה של עולם צרכני האונליין ובשילוב עם 10 שנות ניסיון שצברתי בשיווק דיגיטלי קיבלתי כלים מדויקים לקביעה מהי חנות מנצחת ומה יגרום לצרכנים לקבל החלטת קניה אונליין.

בתור עצמאית אני מכירה את הרצון להגשים חלום ולהקים עסק מאפס עם כל החששות המלווים בכך. אני נתקלת בלא מעט בעלי עסקים שהשקיעו זמן וכסף בהקמת חנות אונליין עם מוצרים טובים וייחודיים אבל בפועל אין מספיק מכירות. כתוצאת מכך הפער בין הזמן שהשקיעו לבין התוצאות רק הולך וגדל ואיתו גם התסכול.

ובדיוק בגלל זה החלטתי לפתוח את קורס השיווק לחנויות אונליין כדי לצמצם את הפער ולעזור לבעלי עסקים להגדיל מכירות אונליין בעזרת כלים יישומיים שניתן ליישם כבר במהלך הקורס.

 מחכה לדבר איתכם בקרוב!

אנה

anna brody, online store, הקמת חנות באינטרנט, הקמת חנות אונליין, הקמת חנות וירטואלית, ייעוץ עסקי, ייעוץ שיווקי הרצאות, איקומרס, ecommerce, קניות ברשת, אונליין שופינג, אתרי קניות ברשת, שופינג אונליין, אונליין שופינג, אנה ברודי

למעבר לעמוד נחיתה מאובטח

בעלי חנות אונליין – האם קרה גם לכם?

יש לכם חנות אונליין מהממת אבל אתם לא מצליחים לגרום ללקוחות להגיע אליה?

יש לכם פריטים ייחודים ומדהימים אבל אתם לא מצליחים לגרום ללקוחות לקנות אותם?

יש לכם מאגר לקוחות קונים אבל אתם לא מצליחים להגדיל אותו?

העליתם עוד קולקציה וגם אותה לא הצלחתם למכור?

מרגישים שהחלום שלכם להתפרנס מחנות אונליין תיכף נגוז?

הצטרפו לקורס השיווק לחנויות אונליין בתחום האופנה והלייף סטייל.

הקורס שיכניס אותך לראש של הצרכן ומה הוא צריך ורוצה כדי לקנות בחנות האונליין שלך.

הקורס מבוסס על ידע מעשי ויעניק לך כלים יישומיים להגדלת מכירות כבר במהלך הקורס.

מה תלמדו בקורס?

%d7%90%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d

  1. 1. איפה למצוא את הקהל שמתעניין בדיוק בפריטים שלכם

fish

2. איך להביא את הקהל המדויק לחנות האונליין שלכם

coffee

3. איך לגרום לקהל הפוטנציאלי להישאר בחנות כמה שיותר זמן

pen

4. איך לגרום לגולשים להשאיר פרטים כדי למקסם התקשרות 

path1

5. איך להוביל את הגולשים לעגלת הקניות ולהפוך אותם לקונים

heart

6. איך לגרום לקונים לחזור לקנות שוב ולאורך זמן

ramkol

7. איך לגרום ללקוחות נאמנים להפוך להיות שגרירים שלכם

לקוחות ממליצים

אלכס סקליאר מנהל מדיה חברתית ויח"צ לאומי קארד

כל מה שרציתם לדעת על קניות ברשת זו אנה ברודי וזו לא קלישאה. אנה מקצועית מאוד בתחום ושוחה בעולם ה  eCommerce.

עדי נלוס, UnaGanga

נפגשתי עם אנה לייעוץ מקצועי ומקיף שנתן לי את הדחיפה שהייתי זקוקה לה כדי להתניע את העסק החדש שלי. אנה מקצועית ובעלת ניסיון רב ותותחית מקצועית.

רוני קנטור, roni kantor, anna brody, אנה ברודי

אמיר בן נפתלי, מנכ"ל רוני קנטור

אנה מביאה לשולחן נסיון עשיר, יצירתיות, יוזמה והבנה של התמונה המלאה בתחומים מורכבים ומשתנים – שיווק הדיגיטלי ואתרי E-commerce. אני ממליץ עליה מאוד!

שירלי רוזנטל, 100internet

הפנייה אלייך הוכיחה את עצמה כצעד חכם: העלית נקודות שלא ראיתי עד כה, נתת פתרונות יצירתיים וראית דברים שאף אחד לא שם אליהם לב. יצאתי מהפגישה עם טיפים וכיווני מחשבה חדשים ומקדמים.  מי ידע שאת אלופת השיווק כמו שאת אלופת אונליין שופינג? תודה!

איך בנוי הקורס

הקורס מורכב מחמישה מפגשים פרונטליים של 4 שעות כל מפגש. במקביל אפשר ורצוי להתייעץ בקבוצת הפייסבוק הסגורה שלי לגבי התכנים של הקורס.

הייחודיות של הקורס היא שהוא משלב בין עולם השיווק הדיגיטלי לבין העולם הצרכני שאני חיה ביומיום עם קהילה של אלפי א.נשים שקונים אונליין. ההכרות המעמיקה שלי עם שני הצדדים יאפשר לך להבין איך שני העולמות נשענים זה על זה ואיך למקסם את התוצאות בחנות האונליין שלך.

מפגש 1: כל מה שצריך לדעת על צרכני אונליין, הקשר בין קהל היעד, המתחרים וחנות האונליין שלך

  • מה צרכנים צריכים ורוצים כדי לקנות אונליין
  • מי קהל היעד שמעוניין לקנות את המוצרים שלך
  • איפה נמצא קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך
  • מחקר שוק, מי המתחרים שלך ואיך הפעילות שלהם משפיעה על העסק שלך
  • מהי שפה שיווקית ואיך משתמשים בה להובלת לקוח לחנות
  • איך יוצרים מארז מסרים שיווקיים מדוייקים לעסק

מפגש 2: איך יוצרים חוויית משתמש מיטבית (UX) כפלטפורמה להובלה לעגלת הקניות

    • מה היא חוויית משתמש ומה חשיבותה?
    •  מהם המרכיבים לקבלת החלטת קנייה אונליין?
    • עמוד הבית ומה צריך להיות בו
    • כללי ברזל ליצירת חנות אונליין מנצחת
    • מה גורם ללקוחות פוטנציאלים להישאר בחנות האונליין ומה מבריח אותם?
    • איך ממקסמים את שהות הגולשים באתר כדי להגדיל מכירות גם בערוצים אחרים?

מפגש 3: הרצאת אורח של מומחית האינסטגרם זהר נתיב-גולן

  •  האינסטגרם ככלי שיווקי.
  • אסטרטגיית תוכן לאינסטגרם.
  • איך משיגים עוקבים מדויקים
  • איך הופכים עוקבים ללקוחות
  • מה הקטע של הסטורי?
  •  איך בונים קומפוזיציה מנצחת.

מפגש 4: איך להביא קהל מדויק לחנות ולגרום להם לקנות שוב ושוב

  •  מיפוי ערוצי השיווק השונים
  •  כל מה שצריך לדעת על עמוד עסקי בפייסבוק
  •  איך משתמשים בפייסבוק כדי להביא קונים לחנות
  •  סוגי תוכן להשגת תוצאות עסקיות שונות
  •  איך מקדמים תוכן בפייסבוק
  •  הגדלת וניהול רשימות תפוצה
  •  איך גורמים לקונים לחזור לקנות שוב ולהפוך לשגרירים
  •  קידום אורגני

מפגש 5: בניית קמפיין שיווקי, ניתוח נתונים ויצירת תכנית עבודה

  •  מה זה קמפיין שיווקי ואיך מוציאים אותו לפועל
  •   איך יודעים איזה ערוץ שיווקי עובד? מעקב וניתוח נתונים
  •  איך יוצרים שיתופי פעולה להגדלת חשיפה ומכירות
  •  יצירת תכנית עבודה
  • סיכום

מתי ואיפה כל זה קורה?

הקורס מתקיים בסטודיו "סטייל גורו" ברחוב בן אביגדור 13 בתל אביב ומתחיל ב-19 למרץ 2017 בין השעות 9:00-13:00

למעבר לעמוד תשלום מאובטח




למי הקורס מתאים?

הקורס מתאים לבעלי עסקים בתחום האופנה ו/או הלייף סטייל עם חנות אונליין קיימת ונושמת שרוצים לקבל כלים יישומים כדי להביא לקוחות מדויקים ולהגדיל מכירות לאורך זמן.

שאלות נפוצות:

  1. אין לי חנות אונליין, האם הקורס מתאים לי?

הקורס מתאים לבעלי עסקים עם חנות אונליין באוויר כי חשוב לי שיוכלו ליישם את הכלים הנלמדים במהלך הקורס על חנות קיימת. במידה ואין לך חנות ויש לך רצון להקים אחת, אני מקיימת ימי הדרכה להקמת חנות אונליין תשלח/י לי מייל לanna@annabrody.co.il ואתן לך פרטים.

המילה שיווק מפחידה אותי!

אני מבינה שאם שיווק זה לא המקצוע שלך זה יכול גם להלחיץ אבל חשוב להבין ששיווק הוא רק אמצעי הגעה ללקוחות שלך, אם לא תספר לו על המוצרים שלך סביר להניח שהוא לא ידע שהחנות שלך קיימת. זה כמו לקיים מסיבת יומולדת מטורפת בלי לשלוח הזמנות. בקורס אעשה לך סדר ואלמד אותך כל מה שצריך לדעת כדי להביא את הלקוחות הנכונים לקנות בחנות האונליין שלך ואיך להביא אותם לשם שוב.

3. יש לי חנות אונליין כבר כמה שנים, האם הקורס יכול לתרום לי?

זה תלוי –   השאלות הבאות יכולות לתת תשובה לשאלה שלך:

  1. האם כמות המבקרים שמגיעים לחנות האונליין/אתר שלכם נמוך מהציפיות שלך?
  2. האם אחוז המבקרים שיוצאים מהאתר ממש אחרי שהגיעו גבוה?
  3. האם אחוז הקונים נמוך מכפי שציפית? 
  4. האם קשה לך לגרום לקונים לחזור לקנות שוב? 

אם ענית כן לפחות לאחת מהשאלות הנ"ל בהחלט יש לי מה לחדש לך.

כבר 3 שנים שאני מטפחת ולומדת קהילה של אלפי א.נשים שקונים.ות אונליין ויודעת מה יגרום לצרכנים לקנות בחנות אחת ולא באחרת. שילוב הידע הזה יחד עם 10 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי מאפשרות לי להכניס אותך לתוך הראש של הצרכן ולהראות לך בדיוק מה הוא צריך כדי לקנות את המוצרים שלך תוך שימוש בכלים שיווקים שניתן ליישם תוך כדי הקורס.

החומר הנלמד בנוי בצורה מסודרת, בצורת משפך שתעזור לך להבין את הסדר הנכון בו הדברים צריכים להתנהל כדי להגדיל מכירות. 

מעבר לשיווק של החנות אני מרגיש/ה שמשהו באתר עצמו לא עובד. את מבינה בזה בכלל?

ממש כן! מעבר לעובדה שאפיינתי את האתר שלי וחנות האונליין שהייתה לי (פרויקט זמני של חנות יד שניה), ניהלתי כ-15 אתרים במהלך הקריירה המקצועית שלי ויש לי הבנה עמוקה ב-UX (חוויית משתמש) ושפה שיווקית – שילוב הכרחי בעיניי לחנות אונליין שמוכרת.  כבר במהלך הקורס תדעו מה חשוב שיהיה בחנות האונליין כדי שתמכור יותר ותוכלו ליישם את הכלים תוך כדי הקורס.

anna brody, online store, הקמת חנות באינטרנט, הקמת חנות אונליין, הקמת חנות וירטואלית, ייעוץ עסקי, ייעוץ שיווקי הרצאות, איקומרס, ecommerce, קניות ברשת, אונליין שופינג, אתרי קניות ברשת, שופינג אונליין, אונליין שופינג, אנה ברודי

מי אני?

נעים להכיר – אני אנה ברודי,

בשנים האחרונות אני מטפחת קהילת פעלה וחזקה של (א)נשים שקונים אונליין. במסגרת הפעילות שלי, בעיקר בקבוצת הפייסבוק שלי, אני עוזרת לאנשים לקנות אונליין, מעדכנת על סיילים ומשתפת פעולה עם אתרי אונליין גדולים וקטנים בארץ ובעולם כדי לתת לקהילה שלי הטבות בלעדיות. 

הובלת הקהילה העניקה לי את ההבנה העמוקה של עולם צרכני האונליין ובשילוב עם 10 שנות ניסיון שצברתי בשיווק דיגיטלי קיבלתי כלים מדויקים לקביעה מהי חנות מנצחת ומה יגרום לצרכנים לקבל החלטת קניה אונליין.

בתור עצמאית אני מכירה את הרצון להגשים חלום ולהקים עסק מאפס עם כל החששות המלווים בכך. אני נתקלת בלא מעט בעלי עסקים שהשקיעו זמן וכסף בהקמת חנות אונליין עם מוצרים טובים וייחודיים אבל בפועל אין מספיק מכירות. כתוצאת מכך הפער בין הזמן שהשקיעו לבין התוצאות רק הולך וגדל ואיתו גם התסכול.

ובדיוק בגלל זה החלטתי לפתוח את קורס השיווק לחנויות אונליין כדי לצמצם את הפער ולעזור לבעלי עסקים להגדיל מכירות אונליין בעזרת כלים יישומיים שניתן ליישם כבר במהלך הקורס.

 מחכה לדבר איתכם בקרוב!

אנה

למעבר לעמוד נחיתה מאובטח