למעבר לעמוד נחיתה מאובטח

שיווק לחנויות אונליין

בעלי חנות אונליין – האם קרה גם לכם?

יש לכם חנות אונליין מהממת אבל אתם לא מצליחים לגרום ללקוחות להגיע אליה?

יש לכם פריטים ייחודים ומדהימים אבל אתם לא מצליחים לגרום ללקוחות לקנות אותם?

יש לכם מאגר לקוחות קונים אבל אתם לא מצליחים להגדיל אותו?

העליתם עוד קולקציה וגם אותה לא הצלחתם למכור?

מרגישים שהחלום שלכם להתפרנס מחנות אונליין תיכף נגוז?

הצטרפו לקורס השיווק לחנויות אונליין שיעניק לכם את הכלים והבטחון איך לייצר מכירות בחנות האונליין שלכם.

מה תלמדו בקורס?

pen

4. איך לגרום לגולשים להשאיר פרטים כדי למקסם התקשרות 

coffee

3. איך לגרום לקהל הפוטנציאלי להישאר בחנות כמה שיותר זמן

fish

2. איך להביא את הקהל המדויק לחנות האונליין שלכם

%d7%90%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d

  1. 1. איפה למצוא את הקהל שמתעניין בדיוק בפריטים שלכם

ramkol

7. איך לגרום ללקוחות נאמנים להפוך להיות שגרירים שלכם

heart

6. איך לגרום לקונים לחזור לקנות שוב ולאורך זמן

path1

5. איך להוביל את הגולשים לעגלת הקניות ולהפוך אותם לקונים

איך בנוי הקורס

הקורס מורכב מחמישה מפגשים פרונטליים של 4 שעות כל מפגש, כולל כיבוד ושתיה. 

במקביל תוקם קבוצת פייסבוק סגורה בה תוכלו להתייעץ ולקבל תמיכה מלאה לכל שאלה ולצפות בסרטוני הדרכה שאעלה כתמיכה לחומר הנלמד  במפגשים. 

מפגש 1: מיהם קהלי היעד שלך, איך מדברים אליהם ואיך מושכים אותם לחנות האונליין

  • זיהוי קהל היעד שמעוניין לקנות את המוצרים שלך
  • איפה נמצא קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך
  • מחקר שוק, מי המתחרים שלך ואיך הפעילות שלהם משפיעה על העסק שלך
  • מהי שפה שיווקית ואיך משתמשים בה להובלת לקוח לחנות
  • במפגש זה ניצור גם מארז מסרים שיווקיים שתוכלו כבר להתחיל להשתמש בו 

מפגש 2: ניהול עמוד עסקי בפייסבוק, יצירת אסטרגטיית תוכן, קידום ממומן

  • כל מה שצריך לדעת על עמוד עסקי בפייסבוק
  • איך משתמשים בפייסבוק כדי להביא קונים לחנות
  • סוגי תוכן להשגת תוצאות עסקיות שונות
  • יצירת אסטרטגיית תוכן לעמוד העסקי
  • איך מקדמים תוכן בפייסבוק
  • מה היא מודעה מנצחת 
  • יצירת קהלים ופיקסלים 
  • הדרכה על הקמת מודעה בממשק המודעות של פייסבוק

מפגש 3: הרצאת אורח של מומחית האינסטגרם זהר נתיב-גולן

  • האינסטגרם ככלי שיווקי.
  • אסטרטגיית תוכן לאינסטגרם.
  • איך משיגים עוקבים מדויקים
  • איך הופכים עוקבים ללקוחות
  • מה הקטע של הסטורי?
  • איך בונים קומפוזיציה מנצחת.

מפגש 4: חויית משתמש (UX) , חוויית שירות, שיתופי פעולה ויחסי ציבור

  • מה היא חוויית משתמש ומה חשיבותה
  • כל המרכיבים לקבלת החלטת קנייה אונליין
  • איך מובילים גולש לעגלת קניות
  • איך מונעים נטישה של החנות בכלל ושל עגלת הקניות בכלל
  • חווית משתמש מנצחת בחנות שמובילה לעגלת הקניות
  • איך ממקסמים את שהות הגולשים באתר כדי להגדיל מכירות גם בערוצים אחרים
  • איך יוצרים שיתופי פעולה מדויקים לעסק במטרה להגדיל חשיפה ומכירות
  • איך עושים יחסי ציבור לעסק בלי להוציא הון עתק

מפגש 5: ניהול והגדלת רשימת תפוצה, עמודי נחיתה ויצירת תכנית עבודה

  •  מה זה קמפיין שיווקי ואיך מוציאים אותו לפועל
  •   איך יודעים איזה ערוץ שיווקי עובד? מעקב וניתוח נתונים
  •  איך יוצרים שיתופי פעולה להגדלת חשיפה ומכירות
  •  יצירת תכנית עבודה
  • סיכום

הקורס כולל סרטוני הדרכה, דוגמאות מהשטח, רעיונות להשראה, סיעור מוחות, המלצות לתוכנות ואפליקציות רלוונטיות לחסכון בעלויות והתייחסות לחנויות האונליין של משתתפי הקורס.

הקורס מפיל אסימונים, ממקד פעילות ומניע לפעולה. 

לקוחות ממליצים

אלה רק חלק מהתגובות של אנשים שעברו את הקורס

habasis

מחאת הבסיס

הקורס של אנה מקיף הרבה נושאים חשובים לכל בעל עסק אונליין, עם טיפים מקצועיים מעולים והמון יחס אישי. מומלץ בחום לכל מי שמרגיש ששיווק זה עקב האכילס של העסק שלו, שנמאס לו לשפוך כסף לריק על פרסום בפייסבוק, שמפחד לגשת לאינסטגרם ושלא בטוח שחווית המשתמש באתר שלו מספיק טובה

gili
גילי רותם יפרח, boobika

הגעתי לקורס של אנה בידיעה שאני לא מספיק יודעת איך לשווק ולהגדיל את המכירות אצלי בחנות. כבר בשיעור הראשון הבנתי כמה באמת לא ידעתי… בסוף הקורס יצאתי עם המון כלים שעוזרים לי היום בצורה קלה ומהירה יותר להרים את החנות שלי בכמה רמות למעלה!

gali

גלי ורשאי, מעצבת תכשיטי יהלומים

קורס השיווק און ליין של אנה לימד אותי להבין את הקהל שאליו אני פונה. להגדיר אותו ולדעת לפנות אליו בצורה הנכונה, להושיט לו יד ולהוביל אותו דרך האתר והמדיות החברתיות אל המוצרים שלי ולבסוף אל עגלת הקניות. הבנתי שעולם האון ליין הוא לא רק חלון ראווה לעסק שלי, אלא פתח נגיש לקהל מדויק שדרכו אפשר באופן פעיל ויזום לעורר אנשים לפעולה. אנה מלמדת  עצמאיים ובעלי עסקים להתעורר וללמוד איך לסחוף לקוחות ולהגדיל חשיפה ומכירות. מומלץ!

shiri

שירי גולדשטיין – רהיטים מעוצבים מעץ

אנה מקסימה וסופר מקצועית. נעים לעבוד איתה וזמינה מאוד להכוונה וייעוץ.
הקורס מקיף ונוגע בכל מה שחשוב כדי שהחנות שלי תצליח. מובנה מאוד, כולל התעמקות ופידבקים ״חיים״ מהחנות וכמובן עצות ליישום מיידי והרבה תרגולים שמחדדים ומדייקים את החנות תוך ראיית הלקוח.
במהלך הקורס למדתי איך לבנות נכון את חנות האונליין שלי, שיפרתי את חוויית המשתמש באתר תוך מיקסום ההשקעה שלי בפרסום. בשורה התחתונה – הגדלתי תנועה והכנסות.
מומלץ כבר אמרתי???

מתי ואיפה כל זה קורה?

הקורס מתקיים במקום קסום ואינטימי עם אווירה מושלמת בבית "Inima" ברחוב הערב 3 בהוד השרון.

 כדי שכל עסק יקבל מענה והתייחסות הקורס הקורס מתקיימים בקבוצה קטנה ולכן מספר המקומות מוגבל.

הקורס מתקיים בימי שלישי בין 9:30-13:30 ובתאריכים הבאים:

מפגש 1: ה-27 ביוני, 2017

מפגש 2: -11 ביולי, 2017 (שבוע הפסקה)

מפגש 3: ה-18 ביולי, 2017

מפגש 4: ה-25 ביולי, 2017

מפגש 5: ה-1 באוגוסט, 2017

למעבר לעמוד תשלום מאובטח




ההשקעה שלך בקורס:

זו ההזדמנות שלך להגדיל את המכירות בחנות האונליין שלך. לקחת את המושכות לידיים שלך ולהבין איך אפשר להביא גולשים לחנות ולהוביל אותם לעגלת הקניות ולאורך זמן.

הקורס מתקיים בקבוצה קטנה כדי שאוכל לתת מענה ויחס אישי לכל המשתתפים ועם פתיחת הקורס תיפתח קבוצת פייסבוק פרטית רק למשתתפים לצפיה בסרטוני הדרכה, התייעצויות, התבלטויות וליווי.

3,450 ₪ או 7*570 ₪

 (המחירים כוללים מע"מ)

שני בונוסים ל-3 הנרשמים בשווי של 1,500 ש"ח: אזל!

1. אם תהיו בין 3 הנרשמים הראשונים תקבלו בונוס נוסף של פגישה אישית איתי, כדי שאוכל לתת לך עוד הכוונה נוספת ומדויקת לחנות האונליין שלך. שווי הבונוס 650 ש"ח

2. בונוס נוסף של 3 הנרשמים הראשונים הוא יצירת שיתוף פעולה בקבוצת הפייסבוק שלי "אנה ברודי אונליין שופינג" ועם חשיפת החנות בפני כ-8,000 (בעיקר) נשים שקונות אונליין ועוקבות אחריי כבר יותר מ-3 שנים.

שווי ההטבה 850 ש"ח. *

שווי כל ההטבות והבונוסים מעל 2,000 ש"ח!  

למי הקורס מתאים?

הקורס מתאים לבעלי עסקים חנות אונליין קיימת ונושמת שרוצים לקבל כלים יישומים כדי להביא לקוחות מדויקים ולהגדיל מכירות לאורך זמן.

שאלות נפוצות:

  1. אין לי חנות אונליין, האם הקורס מתאים לי?

הקורס מתאים לבעלי עסקים עם חנות אונליין באוויר כי חשוב לי שיוכלו ליישם את הכלים הנלמדים במהלך הקורס על חנות קיימת. במידה ואין לך חנות ויש לך רצון להקים אחת  שלחו לי מייל ל-anna@annabrody.co.il ואספר לך איך אני יכולה לעזור.

המילה שיווק מפחידה אותי!

אני מבינה שאם שיווק זה לא המקצוע שלך זה יכול גם להלחיץ אבל חשוב להבין ששיווק הוא רק אמצעי הגעה ללקוחות שלך, אם לא תספר לו על המוצרים שלך סביר להניח שהוא לא ידע שהחנות שלך קיימת. זה כמו לקיים מסיבת יומולדת מטורפת בלי לשלוח הזמנות. בקורס אעשה לך סדר ואלמד אותך כל מה שצריך לדעת כדי להביא את הלקוחות הנכונים לקנות בחנות האונליין שלך ואיך להביא אותם לשם שוב.

3. יש לי חנות אונליין כבר כמה שנים, האם הקורס יכול לתרום לי?

זה תלוי –   השאלות הבאות יכולות לתת תשובה לשאלה שלך:

  1. האם כמות המבקרים שמגיעים לחנות האונליין/אתר שלכם נמוך מהציפיות שלך?
  2. האם אחוז המבקרים שיוצאים מהאתר ממש אחרי שהגיעו גבוה?
  3. האם אחוז הקונים נמוך מכפי שציפית? 
  4. האם קשה לך לגרום לקונים לחזור לקנות שוב? 

אם ענית כן לפחות לאחת מהשאלות הנ"ל בהחלט יש לי מה לחדש לך.

כבר 3 שנים שאני מטפחת ולומדת קהילה של אלפי א.נשים שקונים.ות אונליין ויודעת מה יגרום לצרכנים לקנות בחנות אחת ולא באחרת. שילוב הידע הזה יחד עם 10 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי מאפשרות לי להכניס אותך לתוך הראש של הצרכן ולהראות לך בדיוק מה הוא צריך כדי לקנות את המוצרים שלך תוך שימוש בכלים שיווקים שניתן ליישם תוך כדי הקורס.

החומר הנלמד בנוי בצורה מסודרת, בצורת משפך שתעזור לך להבין את הסדר הנכון בו הדברים צריכים להתנהל כדי להגדיל מכירות. 

מעבר לשיווק של החנות אני מרגיש/ה שמשהו באתר עצמו לא עובד. את מבינה בזה בכלל?

ממש כן! מעבר לעובדה שאפיינתי את האתר שלי וחנות האונליין שהייתה לי (פרויקט זמני של חנות יד שניה), ניהלתי כ-15 אתרים במהלך הקריירה המקצועית שלי ויש לי הבנה עמוקה ב-UX (חוויית משתמש) ושפה שיווקית – שילוב הכרחי בעיניי לחנות אונליין שמוכרת.  כבר במהלך הקורס תדעו מה חשוב שיהיה בחנות האונליין כדי שתמכור יותר ותוכלו ליישם את הכלים תוך כדי הקורס.

6. איך לגרום לקונים לחזור לקנות שוב ולאורך זמן

מי אני?

נעים להכיר – אני אנה ברודי, בעלת ניסיון של מעל 10 שנים בשיווק דיגיטלי עם התמחות בeCommerce. במהלך הקריירה המקצועית שלי עבדתי בחברות הייטק גדולות ובסטארטאפים בתחום האופנה והסחר המקוון והיום אני מתמקדת בעיקר בליווי עסקים באופנה ולייף סטייל (אבל לא רק) וגם מרצה בתחום.

בשנים האחרונות בניתי וטיפחתי קהילה חזקה ופעילה של אלפי אנשים שקונים אונליין איתם יש לי תקשורת ברמה היומית. אני מבינה את החסמים, שומעת את הכאבים ועוזרת לפתור אותם. כחלק מהפעילות שלי בקהילה יצרתי שיתופי פעולה עם אתרי אונליין גדולים ככקטנים בארץ ובעולם מה שהרחיב אפילו עוד יותר את הידע שלי בתחום. הובלת הקהילה העניקה לי את ההבנה העמוקה של עולם הצרכנים ובשילוב עם הידע השיווקי שלי קיבלתי כלים להבחנה מהי חנות מנצחת ומה יגרום לצרכנים לקבל החלטת קניה אונליין.

בתור עצמאית אני מכירה את הרצון להגשים חלום ולהקים עסק מאפס עם כל החששות המלווים בכך. אני נתקלת בלא מעט בעלי עסקים שהשקיעו זמן וכסף בהקמת חנות אונליין עם מוצרים מדהימים אבל בפועל אין מספיק מכירות. כתוצאת מכך הפער בין הזמן שהשקיעו לבין התוצאות רק הולך וגדל ואיתו גם התסכול. אבל שתדעו שלגמרי אפשר אחרת ואני מאמינה שבעזרת שיווק מדויק שבנוי במערך שיווקי נכון יכול להביא תוצאות מדהימות לטווח הארוך. תזכרו שיווק זה האמצעי שיגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לדעת שיש לכם מוצרים שמתאימים בדיוק להם ולהוביל אותם לקניה.

לאחרונה החלטתי להשיק את קורס השיווק לחנויות אונליין בתחום האופנה והלייף סטייל כדי להעביר את כל הידע שצברתי לבעלי עסקים שילמדו גם הם איך לחשוף את החנות לקהל הנכון ולהגדיל מכירות.

מקווה לפגוש אתכם בקרוב!

אנה

anna brody, online store, הקמת חנות באינטרנט, הקמת חנות אונליין, הקמת חנות וירטואלית, ייעוץ עסקי, ייעוץ שיווקי הרצאות, איקומרס, ecommerce, קניות ברשת, אונליין שופינג, אתרי קניות ברשת, שופינג אונליין, אונליין שופינג, אנה ברודי

למעבר לעמוד נחיתה מאובטח

בעלי חנות אונליין – האם קרה גם לכם?

יש לכם חנות אונליין מהממת אבל אתם לא מצליחים לגרום ללקוחות להגיע אליה?

יש לכם פריטים ייחודים ומדהימים אבל אתם לא מצליחים לגרום ללקוחות לקנות אותם?

יש לכם מאגר לקוחות קונים אבל אתם לא מצליחים להגדיל אותו?

העליתם עוד קולקציה וגם אותה לא הצלחתם למכור?

מרגישים שהחלום שלכם להתפרנס מחנות אונליין תיכף נגוז?

הצטרפו לקורס השיווק לחנויות אונליין שיעניק לכם את הכלים והבטחון איך לייצר מכירות בחנות האונליין שלכם.

מה תלמדו בקורס?

%d7%90%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d

  1. 1. איפה למצוא את הקהל שמתעניין בדיוק בפריטים שלכם

fish

2. איך להביא את הקהל המדויק לחנות האונליין שלכם

coffee

3. איך לגרום לקהל הפוטנציאלי להישאר בחנות כמה שיותר זמן

pen

4. איך לגרום לגולשים להשאיר פרטים כדי למקסם התקשרות 

path1

5. איך להוביל את הגולשים לעגלת הקניות ולהפוך אותם לקונים

heart

6. איך לגרום לקונים לחזור לקנות שוב ולאורך זמן

ramkol

7. איך לגרום ללקוחות נאמנים להפוך להיות שגרירים שלכם

לקוחות ממליצים

אלה רק חלק מהתגובות של אנשים שעברו את הקורס

shiri

שירי גולדשטיין – רהיטים מעוצבים מעץ

אנה מקסימה וסופר מקצועית. נעים לעבוד איתה וזמינה מאוד להכוונה וייעוץ.
הקורס מקיף ונוגע בכל מה שחשוב כדי שהחנות שלי תצליח. מובנה מאוד, כולל התעמקות ופידבקים ״חיים״ מהחנות וכמובן עצות ליישום מיידי והרבה תרגולים שמחדדים ומדייקים את החנות תוך ראיית הלקוח.
במהלך הקורס למדתי איך לבנות נכון את חנות האונליין שלי, שיפרתי את חוויית המשתמש באתר תוך מיקסום ההשקעה שלי בפרסום. בשורה התחתונה – הגדלתי תנועה והכנסות.
מומלץ כבר אמרתי???

gali

גלי ורשאי, מעצבת תכשיטי יהלומים

קורס השיווק און ליין של אנה לימד אותי להבין את הקהל שאליו אני פונה. להגדיר אותו ולדעת לפנות אליו בצורה הנכונה, להושיט לו יד ולהוביל אותו דרך האתר והמדיות החברתיות אל המוצרים שלי ולבסוף אל עגלת הקניות. הבנתי שעולם האון ליין הוא לא רק חלון ראווה לעסק שלי, אלא פתח נגיש לקהל מדויק שדרכו אפשר באופן פעיל ויזום לעורר אנשים לפעולה. אנה מלמדת  עצמאיים ובעלי עסקים להתעורר וללמוד איך לסחוף לקוחות ולהגדיל חשיפה ומכירות. מומלץ!

gili
גילי רותם יפרח, boobika

הגעתי לקורס של אנה בידיעה שאני לא מספיק יודעת איך לשווק ולהגדיל את המכירות אצלי בחנות. כבר בשיעור הראשון הבנתי כמה באמת לא ידעתי… בסוף הקורס יצאתי עם המון כלים שעוזרים לי היום בצורה קלה ומהירה יותר להרים את החנות שלי בכמה רמות למעלה!

habasis

מחאת הבסיס
הקורס של אנה מקיף הרבה נושאים חשובים לכל בעל עסק אונליין, עם טיפים מקצועיים מעולים והמון יחס אישי. מומלץ בחום לכל מי שמרגיש ששיווק זה עקב האכילס של העסק שלו, שנמאס לו לשפוך כסף לריק על פרסום בפייס', שמפחד לגשת לאינסטגרם .ושלא בטוח  שחווית המשתמש באתר שלו מספיק טובה

rachel
רחל נתנאלי, Soulandpaper

הקורס שיעשה לך סדר בראש. גם כשאתה יודע וגם כשאתה בדרך תמיד טוב ללמוד מהטובים ביותר. תודה אנה על הידע והסבלנות.

איך בנוי הקורס

הקורס מורכב מחמישה מפגשים פרונטליים של 4 שעות כל מפגש, כולל כיבוד ושתיה. 

במקביל תוקם קבוצת פייסבוק סגורה בה תוכלו להתייעץ ולקבל תמיכה מלאה לכל שאלה ולצפות בסרטוני הדרכה שאעלה כתמיכה לחומר הנלמד  במפגשים. 

מפגש 1: מיהם קהלי היעד שלך, איך מדברים אליהם ואיך מושכים אותם לחנות האונליין

  • זיהוי קהל היעד שמעוניין לקנות את המוצרים שלך
  • איפה נמצא קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך
  • מחקר שוק, מי המתחרים שלך ואיך הפעילות שלהם משפיעה על העסק שלך
  • מהי שפה שיווקית ואיך משתמשים בה להובלת לקוח לחנות
  • במפגש זה ניצור גם מארז מסרים שיווקיים שתוכלו כבר להתחיל להשתמש בו 

מפגש 2: ניהול עמוד עסקי בפייסבוק, יצירת אסטרגטיית תוכן, קידום ממומן

  • כל מה שצריך לדעת על עמוד עסקי בפייסבוק
  • איך משתמשים בפייסבוק כדי להביא קונים לחנות
  • סוגי תוכן להשגת תוצאות עסקיות שונות
  • יצירת אסטרטגיית תוכן לעמוד העסקי
  • איך מקדמים תוכן בפייסבוק
  • מה היא מודעה מנצחת 
  • יצירת קהלים ופיקסלים 
  • הדרכה על הקמת מודעה בממשק המודעות של פייסבוק

מפגש 3: הרצאת אורח של מומחית האינסטגרם זהר נתיב-גולן

  • האינסטגרם ככלי שיווקי.
  • אסטרטגיית תוכן לאינסטגרם.
  • איך משיגים עוקבים מדויקים
  • איך הופכים עוקבים ללקוחות
  • מה הקטע של הסטורי?
  • איך בונים קומפוזיציה מנצחת.

מפגש 4: חויית משתמש (UX) , חוויית שירות, שיתופי פעולה ויחסי ציבור

  • מה היא חוויית משתמש ומה חשיבותה
  • כל המרכיבים לקבלת החלטת קנייה אונליין
  • איך מובילים גולש לעגלת קניות
  • איך מונעים נטישה של החנות בכלל ושל עגלת הקניות בכלל
  • חווית משתמש מנצחת בחנות שמובילה לעגלת הקניות
  • איך ממקסמים את שהות הגולשים באתר כדי להגדיל מכירות גם בערוצים אחרים
  • איך יוצרים שיתופי פעולה מדויקים לעסק במטרה להגדיל חשיפה ומכירות
  • איך עושים יחסי ציבור לעסק בלי להוציא הון עתק

מפגש 5: ניהול והגדלת רשימת תפוצה, עמודי נחיתה ויצירת תכנית עבודה

  •  מה זה קמפיין שיווקי ואיך מוציאים אותו לפועל
  •   איך יודעים איזה ערוץ שיווקי עובד? מעקב וניתוח נתונים
  •  איך יוצרים שיתופי פעולה להגדלת חשיפה ומכירות
  •  יצירת תכנית עבודה
  • סיכום

הקורס כולל סרטוני הדרכה, דוגמאות מהשטח, רעיונות להשראה, סיעור מוחות, המלצות לתוכנות ואפליקציות רלוונטיות לחסכון בעלויות והתייחסות לחנויות האונליין של משתתפי הקורס.

הקורס מפיל אסימונים, ממקד פעילות ומניע לפעולה. 



מתי ואיפה כל זה קורה?

הקורס מתקיים במקום קסום ואינטימי עם אווירה מושלמת בבית "Inima" ברחוב הערב 3 בהוד השרון.

 כדי שכל עסק יקבל מענה והתייחסות הקורס הקורס מתקיימים בקבוצה קטנה ולכן מספר המקומות מוגבל.

הקורס מתקיים בימי שלישי בין 9:30-13:30 ובתאריכים הבאים:

מפגש 1: ה-27 ביוני, 2017

מפגש 2: -11 ביולי, 2017 (שבוע הפסקה)

מפגש 3: ה-18 ביולי, 2017

מפגש 4: ה-25 ביולי, 2017

מפגש 5: ה-1 באוגוסט, 2017

ההשקעה שלך בקורס:

זו ההזדמנות שלך להגדיל את המכירות בחנות האונליין שלך. לקחת את המושכות לידיים שלך ולהבין איך אפשר להביא גולשים לחנות ולהוביל אותם לעגלת הקניות ולאורך זמן.

הקורס מתקיים בקבוצה קטנה כדי שאוכל לתת מענה ויחס אישי לכל המשתתפים ועם פתיחת הקורס תיפתח קבוצת פייסבוק פרטית רק למשתתפים לצפיה בסרטוני הדרכה, התייעצויות, התבלטויות וליווי.

3,450 ₪ או 7*570 ₪

 (המחירים כוללים מע"מ)

שני בונוסים ל-3 הנרשמים בשווי של 1,500 ש"ח: אזל!

1. אם תהיו בין 3 הנרשמים הראשונים תקבלו בונוס נוסף של פגישה אישית איתי, כדי שאוכל לתת לך עוד הכוונה נוספת ומדויקת לחנות האונליין שלך. שווי הבונוס 650 ש"ח

2. בונוס נוסף של 3 הנרשמים הראשונים הוא יצירת שיתוף פעולה בקבוצת הפייסבוק שלי "אנה ברודי אונליין שופינג" ועם חשיפת החנות בפני כ-8,000 (בעיקר) נשים שקונות אונליין ועוקבות אחריי כבר יותר מ-33 שנים.

שווי ההטבה 850 ש"ח. *

שווי כל ההטבות והבונוסים מעל 2,000 ש"ח!  

למעבר לעמוד תשלום מאובטח




למי הקורס מתאים?

הקורס מתאים לבעלי עסקים עם חנות אונליין קיימת ונושמת שרוצים לקבל כלים יישומים כדי להביא לקוחות מדויקים ולהגדיל מכירות לאורך זמן.

שאלות נפוצות:

  1. אין לי חנות אונליין, האם הקורס מתאים לי?

הקורס מתאים לבעלי עסקים עם חנות אונליין באוויר כי חשוב לי שיוכלו ליישם את הכלים הנלמדים במהלך הקורס על חנות קיימת. במידה ואין לך חנות ויש לך רצון להקים אחת, אני מקיימת ימי הדרכה להקמת חנות אונליין תשלח/י לי מייל לanna@annabrody.co.il ואתן לך פרטים.

המילה שיווק מפחידה אותי!

אני מבינה שאם שיווק זה לא המקצוע שלך זה יכול גם להלחיץ אבל חשוב להבין ששיווק הוא רק אמצעי הגעה ללקוחות שלך, אם לא תספר לו על המוצרים שלך סביר להניח שהוא לא ידע שהחנות שלך קיימת. זה כמו לקיים מסיבת יומולדת מטורפת בלי לשלוח הזמנות. בקורס אעשה לך סדר ואלמד אותך כל מה שצריך לדעת כדי להביא את הלקוחות הנכונים לקנות בחנות האונליין שלך ואיך להביא אותם לשם שוב.

3. יש לי חנות אונליין כבר כמה שנים, האם הקורס יכול לתרום לי?

זה תלוי –   השאלות הבאות יכולות לתת תשובה לשאלה שלך:

  1. האם כמות המבקרים שמגיעים לחנות האונליין/אתר שלכם נמוך מהציפיות שלך?
  2. האם אחוז המבקרים שיוצאים מהאתר ממש אחרי שהגיעו גבוה?
  3. האם אחוז הקונים נמוך מכפי שציפית? 
  4. האם קשה לך לגרום לקונים לחזור לקנות שוב? 

אם ענית כן לפחות לאחת מהשאלות הנ"ל בהחלט יש לי מה לחדש לך.

כבר 3 שנים שאני מטפחת ולומדת קהילה של אלפי א.נשים שקונים.ות אונליין ויודעת מה יגרום לצרכנים לקנות בחנות אחת ולא באחרת. שילוב הידע הזה יחד עם 10 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי מאפשרות לי להכניס אותך לתוך הראש של הצרכן ולהראות לך בדיוק מה הוא צריך כדי לקנות את המוצרים שלך תוך שימוש בכלים שיווקים שניתן ליישם תוך כדי הקורס.

החומר הנלמד בנוי בצורה מסודרת, בצורת משפך שתעזור לך להבין את הסדר הנכון בו הדברים צריכים להתנהל כדי להגדיל מכירות. 

מעבר לשיווק של החנות אני מרגיש/ה שמשהו באתר עצמו לא עובד. את מבינה בזה בכלל?

ממש כן! מעבר לעובדה שאפיינתי את האתר שלי וחנות האונליין שהייתה לי (פרויקט זמני של חנות יד שניה), ניהלתי כ-15 אתרים במהלך הקריירה המקצועית שלי ויש לי הבנה עמוקה ב-UX (חוויית משתמש) ושפה שיווקית – שילוב הכרחי בעיניי לחנות אונליין שמוכרת.  כבר במהלך הקורס תדעו מה חשוב שיהיה בחנות האונליין כדי שתמכור יותר ותוכלו ליישם את הכלים תוך כדי הקורס.

anna brody, online store, הקמת חנות באינטרנט, הקמת חנות אונליין, הקמת חנות וירטואלית, ייעוץ עסקי, ייעוץ שיווקי הרצאות, איקומרס, ecommerce, קניות ברשת, אונליין שופינג, אתרי קניות ברשת, שופינג אונליין, אונליין שופינג, אנה ברודי

מי אני?

נעים להכיר – אני אנה ברודי, בעלת ניסיון של מעל 10 שנים בשיווק דיגיטלי עם התמחות בeCommerce. במהלך הקריירה המקצועית שלי עבדתי בחברות הייטק גדולות ובסטארטאפים בתחום האופנה והסחר המקוון והיום אני מתמקדת בעיקר בליווי עסקים באופנה ולייף סטייל (אבל לא רק) וגם מרצה בתחום.

בשנים האחרונות בניתי וטיפחתי קהילה חזקה ופעילה של אלפי אנשים שקונים אונליין איתם יש לי תקשורת ברמה היומית. אני מבינה את החסמים, שומעת את הכאבים ועוזרת לפתור אותם. כחלק מהפעילות שלי בקהילה יצרתי שיתופי פעולה עם אתרי אונליין גדולים ככקטנים בארץ ובעולם מה שהרחיב אפילו עוד יותר את הידע שלי בתחום. הובלת הקהילה העניקה לי את ההבנה העמוקה של עולם הצרכנים ובשילוב עם הידע השיווקי שלי קיבלתי כלים להבחנה מהי חנות מנצחת ומה יגרום לצרכנים לקבל החלטת קניה אונליין.

בתור עצמאית אני מכירה את הרצון להגשים חלום ולהקים עסק מאפס עם כל החששות המלווים בכך. אני נתקלת בלא מעט בעלי עסקים שהשקיעו זמן וכסף בהקמת חנות אונליין עם מוצרים מדהימים אבל בפועל אין מספיק מכירות. כתוצאת מכך הפער בין הזמן שהשקיעו לבין התוצאות רק הולך וגדל ואיתו גם התסכול. אבל שתדעו שלגמרי אפשר אחרת ואני מאמינה שבעזרת שיווק מדויק שבנוי במערך שיווקי נכון יכול להביא תוצאות מדהימות לטווח הארוך. תזכרו שיווק זה האמצעי שיגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לדעת שיש לכם מוצרים שמתאימים בדיוק להם ולהוביל אותם לקניה.

לאחרונה החלטתי להשיק את קורס השיווק לחנויות אונליין בתחום האופנה והלייף סטייל כדי להעביר את כל הידע שצברתי לבעלי עסקים שילמדו גם הם איך לחשוף את החנות לקהל הנכון ולהגדיל מכירות.

מקווה לפגוש אתכם בקרוב!

אנה

למעבר לעמוד נחיתה מאובטח