'cart-menu' ) ); ?>

5 מעצבות, בלוגרית אחת ואני

על ידי  |  4 התגובות

הפוסט הזה הוא אחד הפוסטים המתאגרים שיצא לי לכתוב כי מצד אחד הוא מיועד לקהל נשים שאוהבות אופנה אונליין ולספק להם תוכן פאשניסטי במיוחד עם הטבות לחנויות אונליין שוות ומצד שני הוא מיועד גם לקהל של בעלי חנויות אונליין אותם אני רוצה ללמד איך נכון לייצר שיתופי פעולה שיתנו ערך לעסק.

אז לחובבות האופנה שבינכן, אתן יכולות להתמקד בתמונות ההורסות ולגלול למטה כדי לקבל את ההנחות השוות ל-5 המעצבות המוכשרות בפוסט הזה. ואם מעניין אתכן ללמוד איך לעשות שיתופי פעולה אתן מוזמנות להישאר איתי ולקרוא עוד 🙂

אז את הילה בן חנוך-לוי הכרתי לפני שנתיים בשיתוף פעולה שעשתה בתחילת דרכה עם חברה טובה שלי. תלתלים ג'ינג'ים קופצים, חיוך כובש וסטייל נוטף מיד גרם לי לחבב את הבחורה עוד לפני שבכלל פגשתי אותה.

hila levi

איך אפשר שלא להתאהב בה? הילה תלתלים צילום: ורד פרקש; הילה לובשת:  מכנסיים וחולצה: מיכל אמה ; אני לובשת: ג'קט: מיכל אמה, שמלה: לירון גזית, צמידים: INBAL, נעליים: asos

4b1a9834

מצחקקות מאחורי הקלעים. צילום: ורד פרקש; הילה ואני עונדות תכשיטים של INBAL; חולצות: Pink is for boys. הילה לובשת מכנסיים של מיכל אמה ואני מכנסיים של לירון גזית.

ואז לפני חודשיים ישבתי לפגישה עסקית עם לקוחה ויזמנו מהלך של שיתוף פעולה עם אינסגרמריות כדי לקדם את חנות האונליין שלה. היה ברור לי שהילה היא הבחירה המושלמת בשבילה – יש בה משהו כל כך אותנטי, נעים ואיכותי, שלושה דברים שהלמו באופן מדויק את המוצרים של הלקוחה שלי והחלטנו ללכת על זה. כבר בתחילת השיחה היה ברור לי שהתלתלים, החיוך והסטייל נאמנים למציאות והשידוך בין הילה ללקוחה היה מדויק ומוצלח.

אבל תוך כדי שיחה על שיתוף הפעולה שלהן הבנתי שגם אני רוצה! "למה שלא נשתף פעולה אני ואת?" שאלתי. "בא-רור!" הילה אמרה.

וכאן אני עוצרת רגע כדי לדבר על שיתופי פעולה ועל החשיבות של בחירת הפרנטר לזה:

  1. כשאתם מציעים למישהו לשתף איתכם פעולה תפנו אליו רק אחרי שחקרתם את העבודה שלו, אהבתם את מה שראיתם ובעיקר הבנתם שקהל היעד שלכם נמצא שם.
  2. כדי לייצר שיתוף פעולה מוצלח תדעו מראש מה המטרה שאותה אתם רוצים להשיג ותבינו מה הצד השני רוצה. 
  3. כשאתם עושים את הפניה, חשוב להדגיש מה הערך שייצא להם משיתוף פעולה איתכם.
  4. לעולם אל תפנו למישהו בשיתוף פעולה ותכתבו משהו כמו "הי אני רוצה לשתף פעולה דברו איתי" או "הי, איך את חושבת שאפשר לשתף פעולה?". אני מקבלת לא מעט פניות בחודש ואני מנסה לענות לכולם אבל מחוסר זמן אלה שלא מגיעים עם יוזמה ברורה יורדים לסוף הרשימה. תנו רעיון, תנו כיוון, ספרו על הערך שאתם יכולים להציע ובסוף תניעו את הצד השני לפעולה על ידי השאלה "מתי נוח לך לדבר?".
  5. תסכמו מראש מי עושה מה כי הוצאת שיתוף פעולה לפועל לוקח זמן, לפעמים צריך לעשות טלפונים, לדאוג לחומרים גרפיים, לאסוף פריטים וכו ואם רק אתם עושים את כל העבודה תפסידו זמן (ששווה כסף).
  6. תזכרו שיש לכם אינטרס משותף להצליח והעבודה שלכם צריכה להיות מסונכרנת וברוח טובה.
  7. וטיפ חשוב – אני מציעה לכם לעבוד עם לינקים של אנליטיקס כדי שתדעו כמה טראפיק הגיע מהשת"פ גם בערוצים שלכם וגם בערוץ של מי שאתם משתפים איתו פעולה. המטרה היא שתדעו אם הקמפיין באמת עבד, כמה טראפיק הגיע וכמה מכירות היו (בדיוק כמו שעשיתי בפוסט הזה) ואם כדאי להשקיע בשיתוף פעולה כזה שוב.

אז בחזרה אליי ואל הילה – שמחתי מאוד כשהיא הסכימה, היה ברור לי שקהל היעד שלנו דומה וששיתוף הפעולה שלנו יהיה מוצלח, מהנה ומלא בסטייל!

4b1a0141

בפוזת דוגמניות צמרת צילום: ורד פרקש; הילה לובשת: מכנסיים וחולצה: לירון גזית; תכשיטים: INBAL; אני לובשת: אוברול: לירון גזית; שרשראות: ROOTi וצמידים ועגילים של INBAL

הילה בן חנוך-לוי (הידועה בכינוייה הילה תלתלים)

אז תכירו את הילה בן חנוך-לוי בעלת הבלוג "הילה תלתלים" וגם בעלת פרופיל האינסטגרם המקסים והמשובח.

הילה "תלתלים" היא בלוגרית לייפסטייל ואושיית אינסטגרם שפועלת לקידום אופנה ישראלית ויצירה מקומית. בנוסף, היא עיתונאית כלכלית ובעלת בלוג פיננסי לנשים בשם "פנסיה בסטילטו".

הרבה סטייל מובטח לכל מי שתעקוב אחריה 🙂

4b1a0201

אין על התלתלים ההורסים של הילה צילום: ורד פרקש; הילה עונדת תכשיטים של: INBAL; מכנסיים וחולצה: לירון גזית

הילה תלתלים

הבחורה נוטפת סטייל! צילום: ורד פרקש; הילה עונדת תכשיטים של: INBAL; תיק: Pink is for boys; חולצה ומכנסיים: מיכל אמה.

שיתוף הפעולה שלי ושל הילה – שלב אחרי שלב

  1. קביעת מטרה: אני והילה החלטנו שאנחנו עושות יחד יום צילומים שבו נצטלם כשאנחנו לבושות בבגדים של מעצבות ישראליות שיש להן חנות אונליין. בראש ובראשונה המטרה שלי הייתה לתת ערך לקהילה הקיימת שלי עם הטבות ייחודיות לחנויות האונליין שישתתפו בהפקה. המטרה העסקית שלי הייתה להיחשף לקהל נשים גדול יותר כדי להוביל אותן להצטרף לקבוצת השופינג אונליין שלי ותת מטרה הייתה לייצר מקבץ תמונות נוטפות סטייל שיחזקו את המיתוג שלי בעולם האופנה וקניות אונליין ולייצר תוכן איכותי שיוכל לשמש אותי גם לכתיבת הפוסט הזה לטובת שתי הקהילות שלי. הילה רצתה להגדיל חשיפה ולייצר תוכן איכותי עם דגש על מעצבות עם ייצור מקומי. כל הדברים האלה יחד הובילו אותנו בחשיבה המשותפת שלנו.

2.חיפוש אחר מעצבות מתאימות: השלב הבא היה לאתר מעצבות שמתאימות לשתינו מבחינת סטייל וסגנון ומבחינת האג'נדה של הילה להצטלם רק בבגדים של מעצבים שמייצרים מקומית ושיש להן חנות אונליין מבחינת האג'נדה שלי. פרסום בקבוצה שלי "חנויות אונליין שמוכרות יותר" הניב עשרות תגובות של בעלי חנויות אונליין שרצו להשתתף. אחרי בדיקה קפדנית בחרנו יחד 5 מעצבות מיוחדות שסיפקו לנו בגדים ותכשיטים לצילומים והשתתפו בהוצאות זמן העבודה ותשלום לצלמת.

3. מה יוצא למעצבות מזה?  האינטרס של המעצבות הוא ברור –  חשיפה לקהל גדול שעוקב אחריי ואחרי הילה, קהל שמכיר אותנו וסומך על ההמלצות שלנו וכמובן מאוד ממוקד ורלוונטי למעצבות. כל התנאים האלה יחד מגדילות את הסיכוי לגרום לנשים להיכנס לחנויות ולרכוש אונליין. להילה יש מעל 13 אלף עוקבים באינסטגרם ובלוג מצליח ולי יש קבוצת פייסבוק של מעל 10,000 נשים שקונות אופנה אונליין. שילוב מנצח. וכמובן שבסוף כל המעצבות מקבלות מאגר תמונות שהן יכולות לעשות בהן שימוש, לתייג אותנו ולהגדיל חשיפה. באמת Win-Win לכולם.

4. התוצאות: אני יכולה לדווח שהשת"פ היה מוצלח, הייתה חשיפה ענפה שעוד תגדל, המעצבות קיבלו חשיפה וטראפיק ממוקד וגם תמונות איכותיות לשימוש. אני והילה קיבלנו חשיפה ותוכן איכותי וכל מי שקורא (בעיקר קוראת) נהנית מהנחות שוות של המעצבות.

וזה בדיוק הזמן להכיר לכם את המעצבות שנבחרו:

תכירו את לירון גזית – מעצבת אופנה

לירון גזית היא סטייליסטית מחוננת שחיה ונושמת אופנה. כל הבגדים בחנות שלה מתאפיינים בגזרות אוברסייז נשיות ומחמיאות ובדים קלילים ונעימים (בדוק!). האג'נדה שלה היא שאופנה איכותית יכולה להמכר גם במחירים נוחים לכל כיס וגם מתוצרת הארץ.

הנחה בלעדית: 15% הנחה על כ-ללל האתר כולל הסייל וגם משלוח חינם בקניה מעל 150 ש"ח עם הקוד ANNABRODY. הקוד בתוקף עד ה-1 באפריל, 2018.

צילום: ורד פרקשאוברול: לירון גזית; שרשראות: ROOTi, עגילים וצמידים: INBAL

 
4b1a0235

צילום: ורד פרקש; הילה לובשת: מכנסיים וחולצה: לירון גזית; תכשיטים: INBAL; אני לובשת: אוברול: לירון גזית

4b1a0056

 צילום: ורד פרקששמלה: לירון גזית, ג'קט: מיכל אמה, עגילים: INBAL, שרשרת צבי כסופה: ROOTi נעליים: asos

INBAL הוא מותג תכשיטים של המעצבת ענבל שומרוני בן טאטא שמייצרת תכשיטים במו ידיה המוכשרות במטרה להוסיף קצת יופי לחייהן של נשים.

התכשיטים עדינים ומינימליסטים, אבל מדויקים ומוסיפים יופי וסטייל לכל אאוטפיט.

בתור עצמאית, אני מאוד מזדהה עם ענבל שבתחילת דרכה נאלצה לעבוד כשכירה במקביל לפיתוח המותג אבל באומץ רב החליטה לפני שנה וחצי ללכת על זה ביג ופול טיים כדי לעסוק במה שהיא אוהבת. ותכלס? רואים את כל האהבה שהיא יוצקת אל תוך התכשיטים שלה.

הנחה בלעדית: 20% הנחה על התכשיטים הקסומים שלה עם הקוד ANNABRODY עד ה-20 במרץ, 2018

לחנות האונליין של INBAL

4b1a9859

צילום: ורד פרקש; תכשיטים של: INBAL; תיק: Pink is for boys 

4b1a9869

תכשיטים של: INBAL

תכירו את מיכל אמה- מעצבת אופנה

אחת המחלות שלי השנה זו קטיפה, ולמיכל אמה יש הרבה כאלה וזו גם אחת מהסיבות שממש רציתי שהיא תשתתף בהפקה שלנו.

מאז שמיכל זוכרת את עצמה היא מוקפת בבדים, וסטייל וצבעוניות בעיקר כי היא נצר למשפחה שעוסקת בטקסטיל. ב-2005 היצירתיות שלה השתלטה עליה והיא יצאה לדרך עצמאית

כשהתוצאות מדברות בעד עצמן.

עם הקוד ANNABRODY תקבלו 10% הנחה על קולקציית הקיץ החדשה והמקסימה

לחנות האונליין של מיכל אמה

4b1a0002

צילום: ורד פרקש; הילה לובשת: חולצה: Pink is for boys, מכנסיים: מיכל אמה אני לובשת: ג'קטמיכל אמה, שמלה: לירון גזית, צמידים: INBAL,  נעליים: asos
4b1a9884

צילום: ורד פרקש; אני לובשת: מכנסיים: לירון גזית, הילה לובשת: חולצה: pink is for boys; מכנסיים: מיכל אמה;

תכירו את Pink is For Boys

לפני שנתיים ילדה גל זייכנר את בנה הבכור דוד וכמו כל אמא טובה יצאה לסיבוב קניות לפני הלידה וגילתה את ההפרדה הכל כך ברורה בין כחול לורוד. בבגדים, בריהוט, בעגלות, מוצצים וכל מה שרק יעלה בראשכם שקשור לתינוקות וילדים.

גל החליטה שאצלה בבית זה לא יקרה ודוד יצא מבית החולים כשהוא לבוש באוברול ורוד עם הכיתוב it’s a boy (גאונה!) ומשם הדרך ליצירת המותג Pink Is For Boys הייתה קצרה, מותג שאין בו מגדר או מסגרת אלא רק בחירה.

אפשר היום למצוא באתר שלה לא רק בגדי ילדים אלא גם טישרטים, כובעים ותיקים מגניבים לנשים ולגברים עם מסרים חשובים.

הנחה בלעדית: 20% הנחה עם הקוד ANNABRODY עד ה-15 באפריל, 2018.

לחנות האונליין Pink is For Boys

4b1a9844

צילום: ורד פרקש; הילה לובשת סווטשרט של Pink is For Boys, שרשרת של Rooti וטבעות וצמידים של INBAL, אני לובשת חולצה של Pink is For Boys וטבעת וצמידים של INBAL

4b1a0092

צילום: ורד פרקש; תיק Pink is For Boys, חולצה ומכנסיים מיכל אמה

4b1a9974

צילום: ורד פרקש; חולצה Pink is For Boys, מכנסיים מיכל אמה, שרשראות: ROOTI, עגילים INBAL

תכירו את ROOTI – מותג תכשיטים

בתור שנים מיכל עבדה כקניינית ומנהלת מותגים בתעשיית הקמעונאות ומותג התכשיטים שלה הוא תולדה דווקא של משבר אישי שעברה.  המותג ROOTI הוא על שם אימא שלה והתכשיטים ובחנות מיוצרים על ידי צורפים מקצועיים ומוכשרים שמתמודדים עם קשיים נפשיים. החנות מעניקה להם את היכולת לייצר הכנסה באופן עצמאי וגם לפתח את החוזקות שלהם ואת תחושת המסוגלות שלהם.

בחנות של ROOTI  תוכלו למצוא שרשרות של איילים, חדי קרן וחמסות שונות בנוף ועוד תכשיטים מופלאים.

4b1a0183

צילום: ורד פרקש;  שרשראות חד קרן ותליון עגול: ROOTi, אוברול: לירון גזית;

4b1a0118

צילום: ורד פרקש; שרשרת ארוכה עם AGENDA על תליון עגול : ROOTi חולצה: מיכל אמה; שרשרת קצרה לב: INBAL;

4b1a0067

צילום: ורד פרקש; שרשרת אייל כסוף: ROOTI, ז'קט: מיכל אמה, שמלה: לירון גזית

ולפני סיום משהו בנימה קצת אישית – אחד הדברים שאני ממש אוהבת בשיתוף הפעולה הזה זה שהוא מוקף בעשיה, תעוזה, יופי וסטייל וכן, גם העצמה נשית. נכון שזה ביטוי קצת לעוס ומאוס אבל זה פשוט זה. ואם הצלחתי לחשוף את היצירות של המעצבות המוכשרות האלה לעוד כמה (א)נשים אני את שלי עשיתי.

מוזמנים לקבוצה שלי אנה ברודי: אונליין שופינג כאן כדי להנות מעוד הטבות וסטייל.

ואם יש לכם חנות אונליין או רוצים לפתוח אחת כזו בואו לקבוצה שלי אנה ברודי: חנויות אונליין שמוכרות יותר.

ואם יש לכם חנות אונליין ואתם רוצים לשתף איתי פעולה אתם מוזמנים למלא הטופס בתחתית העמוד ולהציע את מרכולתכם.

הרשמו לניוזלטר שלי

4 Comments

את/ה צריך/ה להיות מחובר כדי לכתוב הודעה. התחברות

תגובתך בבקשה