'cart-menu' ) ); ?>

חווית משתמש בחנות אונליין: שינוי קטן שעושה שינוי גדול

על ידי  |  אין תגובות

אחד הדברים שאני מטיפה להם זו חוויית משתמש בחנות האונליין שלכם.

גם אם אתם אלופים בלהביא טראפיק מדויק לחנות האונליין שלכם (לא משנה כרגע איך) אם חווית המשתמש בחנות לא טובה, לרוב אנשים יצאו כמות שבאו והתקציב שהשקעתם בלהביא אותם יילך לפח.

אני רוצה לתת דוגמא מהאתר המקסים ModernByMe של נועה רוזן שגם השתתפה בקורס. נועה מוכרת בחנות האונליין פריטים מעוצבים לבית ולמשרד שהיא יוצרת במו ידיה המוכשרות.

נועה הציגה בעיה שנתקלה בה כשרצתה למכור חבילות של 4 מוצרים כמוצר אחד והרגישה שזה גורם לתחושה של בלאגן בעמוד החנות.

התמונה הזו מייצגת את המצב של החנות ב"מצב הבעייתי" שלו. – כמו שאפשר לראות התחושה בעמוד החנות היא של בלאגן, המוצרים נראים צפים ויש אי סדר בעיניים שלא עושה נעים.

anna brody, אנה ברודי, הקמת חנויות אונליין, חוויית משתמש

ההמלצה הפשוטה שנועה קיבלה הוא לשים מסגרת עדינה סביב כל מוצר.

אחרי יישום פשוט ומהיר תראו איך הבדל קטן עושה הבדל גדול.

anna brody, אנה ברודי, הקמת חנויות אונליין, חוויית משתמש

אני מציעה לכם להיכנס שוב לחנות האונליין שלכם ותנסו לחשוב מנקודת המבט של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם – האם נוח ונעים להם באתר והאם קל להם למצוא את מה שהם מחפשים. תנסו להקביל את זה לתחושה שהייתם מקבלים בחנות פיסית חשוכה, עם פריטים מבולגנים על המדף, וילונות קרועים בתא ההלבשה וריח לא נעים לעומת חנות מוארת, עם ריח של כביסה, מוסיקה טובה ופריטים מסודרים בצורה שנוח למצוא הכל ותתרגמו את זה לחוויה אונליין.

טיפ שלי: קחו דף ועט ותרשמו עליו בכמה משפטים מה הייתם רוצים שאנשים ירגישו כשהם נכנסים לחנות האונליין שלכם. אחרי שסיימתם תיכנסו לחנות שלכם ותראו אם זה באמת מה שמרגישים כשגולשים באתר שלכם.

לכל השירותים שיש לי להציע לבעלי חנויות אונליין כדי לייצר ולהגדיל מכירות לחצו כאן

הרשמו לניוזלטר שלי

את/ה צריך/ה להיות מחובר כדי לכתוב הודעה. התחברות

תגובתך בבקשה