'cart-menu' ) ); ?>

טיוטה_קבלי רשימת אתרים

אנה ברודי, איך פותחים חנות אונליין, חנויות אונליין, חנות באינטרנט, איך פותחים חנות באינטרנט, חנויות מקוונות,anna brody,

Error: Contact form not found.

Error: Contact form not found.

מי אני?

נעים להכיר, אני אנה ברודי ואני מומחית לקניות ברשת שאוהבת לחסוך זמן וכסף.

בתור בעלת עסק עצמאי ואמא לשתיים אני פשוט לא מוצאת את הזמן ללכת לפנק את עצמי בשופינג. שעות הפתיחה של החנויות לא חופפות את השעות שאני פנויה בהן ויום שישי בבוקר נועד לזמן איכות עם בן הזוג, לבישולים ולסידורים.

ואני לא מדברת רק על אופנה אלא גם על אוכל מהסופר, מוצצים, חיתולים, כלי בית, טלפונים, תיקים וכל דבר בעצם חוסך לי המון זמן ובסופו של דבר גם כסף כי כל כך קל להשוות מחירים כשקונים אונליין ולקנות במחיר הזול ביותר.

אחרי שהילדות הולכות לישון, אני יושבת מול מסך המחשב עם כוס קפה ועוגיה טעימה וקונה כל מה שאני צריכה. אני לא מבזבזת זמן על הנסיעה לקניון, על שיטוט בין חנויות, על סחיבת שקיות, על תשלום לחניה ולא מתמודדת עם מוכרות שמנסות לשכנע אותי לקנות דברים שאני לא צריכה. מבחינתי קניות באינטרנט הן דרך חיים שחוסכות לי את המירוץ אחרי הזמן שגם ככה אין לי.

עד היום קניתי מאות פריטים ברשת (אכחיש שאמרתי את זה!) וצברתי ידע עצום בכל מה שקשור לשופינג אונליין. אני יודעת הכל על אתרי קניות ששולחים לישראל, עלויות משלוח, חברות שילוח, קודי הנחה, איך בוחרים מידה, איך מחזירים בקלות פריט שלא מתאים, מע"מ מיסים ויש לי המון טריקים וטיפים שיחסכו לכם כסף וכאב ראש. לאחרונה נכנסו לתמונה גם חנויות אונליין מקומות שזה צעד מבורך!

 כבר עזרתי למאות נשים לעבור את המחסום הראשוני של קניה אונליין ופתחתי בפניהן עולם חדש ושלם והן מודות לי על זה עד היום ואני מזמינה אותך להצטרף אלינו.

 מחכה לפגוש אותך!

שלך,

אנה