'cart-menu' ) ); ?>

בלאק פריידי, להיות או לא להיות

על ידי  |  אין תגובות

ב-24 בנובמבר חלה השנה חגיגת השופינג הענקית ה- Black Friday ואני רוצה לשתף אתכם בקמפיין שאני בעצמי עשיתי בשנה שבעברה ועל התוצאות הלא מוצלחות שלו.

מה היה התכנון שלי?

בשנה שעברה ב Black Friday, כחלק מהפעילות שלי בקבוצת הקניות ברשת שאני מנהלת, אספתי 9 נשים בעלות חנות אונליין וביקשתי מכל אחת לתת הטבה לקהילה שלי.

השקעתי זמן
בחרתי אותן בקפידה
דיברתי עם כולן
התכתבנו במייל
עזרתי להן להחליט על הטבה
העליתי סרטונים שהם שלחו לי
הקמתי עמוד באתר שלי
העליתי פוסטים
השקעתי כסף

ובסוף התוצאות לא היו שוות את זה.

כשחשבתי על הקמפיין הזה חשבתי על הנשים העצמאיות האלה שעובדות כל כך קשה ורציתי לתת להן במה מול הקהל שלי אבל גם הקהילה שלי חיפשה את ההטבות ברשתות הגדולות והמוכרות והמלחמה שלי להפיץ את הקמפיין האישי שלי מול הגדולים הייתה בלתי אפשרית.

למה הקמפיין לא עבד?

ב Black Friday כל הרשתות הגדולות שמות תקציבים כדי להיות נוכחות ברשת וכדי לספק את התאבון של הצרכנים שמחפשים את הדילים השווים באותן רשתות גדולות. מה שאומר שהמלחמה על הפיד מאוד גדולה ולא תמיד שווה את המאמץ של העסקים הקטנים.

עכשיו תגידו אבל רגע, זה הBLACK FRIDAY – מה, אני לא אהיה חלק? זו חגיגת קניות מטורפת!
אז זה לא מה שאני אומרת.
אני אומרת תהיו חלק אבל במינימום השקעה.

תחשבו על משהו שאתם יכולים לתת כדי להיות חלק מהמסיבה (שחלה השנה ב-24 בנובמבר), תודיעו לרשימת תפוצה שאני מקווה שיש לכם, שימו באנר באתר ותקנחו עם פוסט בפייסבוק אם אתם מרגישים שהפוסטים האורגנים שלכם עובדים. וזהו.

אשמח לשמוע את דעתכם כאן בפוסט למטה. 

*******

להצצה על הקמפיין המדובר לחצו כאן

הרשמו לניוזלטר שלי

את/ה צריך/ה להיות מחובר כדי לכתוב הודעה. התחברות

תגובתך בבקשה