'cart-menu' ) ); ?>

איך מחזירים פריט שקניתם ברשת?

על ידי  |  אין תגובות

מי שמכיר אותי כבר יודע את המוטו שלי: אם לא מתאים בקלות מחזירים! וזה באמת כל כך קל.

בכל חבילה שתקבלו תמצאו בפנים דף ובו פירוט הפריטים שהזמנתם עם מדבקה עם הכתובת של האתר ממנו ביצעתם את ההזמנה.

איך מחזירים פריט?

1. שימו את הפריט שאתם רוצים להחזיר והכניסו לשקית כדי שיישמר טוב טוב.

2. את השקית תכניסו למעטפה או קופסא או תעטפו בשקית אטומה וחזקה אבל אל תסגרו עדיין! (עלות המשלוח תלויה במשקל ולכן אני פחות ממליצה על קופסא אם אפשר להימנע).

אפשר להפוך את השקית בה קיבלתם את החבילה ולהשתמש בה למשלוח חזרה השקית של ASOS למשל, מיועדת בדיוק בשביל זה ויש לה אפילו פס הדבקה.

3. סמנו על הדף את הפריט שאתם מחזירים ובחרו מתוך האופציות הרשומות את סיבת ההחזרה – למשל, מידה לא תואמת, לא תואם את הציפיות, לא אהבתי וכו.

4. הורידו מהדף את מדבקת הכתובת של האתר אליו אתם שולחים את החבילה והדביקו על החבילה.

5. הכניסו את הדף (בלי המדבקה) לתוך החבילה.

6. סגרו ואטמו את החבילה.

7.  גשו לדואר ותשלחו את החבילה. לאחרונה מחירי המשלוח קצת עלו ולכן תמיד אפשר לנסות קודם למכור את הפריט בקבוצה כאן.

8. שמרו את הפתקית למעקב – אני תמיד ממליצה לשלוח בד7אר רשום כדי שיהיה לכם מספר מעקב למקרה שמשהו משתבש.

הערה: במידה והיה פגם בפריט שקיבלתם, כתבו לשירות הלקוחות שבכוונתכם לשלוח חזרה את הפריט ולאכן מכן שלחו להם העתק וחשבונית של המשלוח על מנת לבקש זיכוי על עלות המשלוח.

טיפ! שימו לעצמכם תזכורת מתי החבילה אמורה להגיע ליעד (תשאלו בדואר) ואם אתם לא שומעים מהחברה שלחו להם מייל כדי לבדוק מה קורה.

זהו, הכי קל, הכי פשוט! 

ועוד משהו ממש חשוב: אם ביצעתם את הרכישה המקורית עם PayPal תוכלו לקבל את הכסף בחזרה על המשלוח בעזרת השירות "יש דרך חזרה" של PayPal. איך זה עובד? הולכים לדואר, משלמים על המשלוח, שומרים את הקבלה ועוקבים אחרי ההוראות של השירות. ליתר ביטחון תצלמו את החבילה עם הכתובת לפני שאתם שולחים אותה. 

ויותר מזה, אם אין לכם זמן ללכת לדואר יש עוד שירות של PayPal בשיתוף עם DHL – אתן יכולותלהזמין את DHL לבוא לקחת את החבילה ממך (מהבית, מהעבודה או מאיפה שלא תהיי) ואח"כ לבקש את ההחזר בשירות "יש דרך חזרה" של PayPal כמו שמוסבר פסקה אחת מעל זו.

עד 2 ק"ג השירות יעלה לך 120 ש"ח עם הקוד PP2016 ׁ(לא לשכוח את הקוד!). גובה ההחזר הוא עד 120 ש"ח (כולל), אז אם השליחות תעלה יותר לא יוחזר ההפרש. כדי שיבואו לקחת את החבילה מכם תמלאו את הטפסים כאן.

יש לך שאלה? הצטרפי לקבוצה!
 
אנה ברודי, קניות ברשת, קניות אונליין, אתרי קניות בחו"ל, אתרי קניות, שופינג אונליין, אונליין שופינג,קודי הנחה, איך קונים אונליין, איך בוחרים מידה, annabrody, anna brody, asos, M&Co, M&S, The Hut, House of Fraser, promo code, promotion codes, promo code, asos promo code, mod cloth
הרשמו לניוזלטר שלי

את/ה צריך/ה להיות מחובר כדי לכתוב הודעה. התחברות

תגובתך בבקשה