'cart-menu' ) ); ?>

מקבלת את שנת 2022 עם נצנצים: טוונטי פור סבן שמלות מהממות לפתיחת השנה החדשה

על ידי  |  אין תגובות

בזמן שאתן תפזזו ותחגגו את בוא השנה החדשה, סביר להניח שאני בדיוק אשיק כוס לחיים עם ארגז מזדמן שבטח יהיה כתוב עליו משהו כמו "מטבח – קולפנים וסכינים" או "בגדי מעבר – אנה".

כן, כן, לקראת השנה האזרחית שתבוא עלינו לטובה (אמן!) אנחנו מתכננים לעבור לבית חלומותינו, ובאמת אין מרגש מזה, אבל איך לומר בעדינות: המעבר הממשמש ובא פחות מסתדר עם הלוק הזוהר ושמלות הערב המאפיינים את ערב הסילבסטר.

אבל נראה לכן שאחסוך מעצמי את החגיגות ולכן את ההמלצות, ולו ברמה הווירטואלית? בחיים לא! לכבוד 2022 וכל הטוב שעומד בפתח לכולנו, הנה כמה המלצות חמות ללוקים שעושים "בלינג בלינג" בחסות טוונטי פור סבן נשים, וגם 5 טיפים ללבישת שמלה מנצנצת כמו גדולות.

קופון מנצנץ לא פחות

טוונטי פור סבן קופון של 10% אקסטרה הנחה במיוחד בשבילנו: ANNABRODY.

איך לובשים שמלת נצנצים ושורדים כדי לספר?

אין הרבה פיסים שאומרים "וואו" כמו שמלה מנצנצת המושכת את העין לפריט הכי מסנוור בחדר: את! אך כמה שהיא דומיננטית, ככה היא גם טריקית. מספיק שנבחר בגזרה לא נכונה, באורך פחות מחמיא או שנעמיס על הלוק מדי כדי שהתוצאה תיראה קצת מתאמצת ונהלך ברחבי הבר כמו שנדליר מוגזם. הנה כמה טיפים מנצחים (בעיני!) כדי לוודא שהשמלה תנצנץ בדיוק במינון הנכון, בתוספת השראות מהקולקציה האחרונה של טוונטי הנפלאים.

1.גזרה ואורך

כשאתן בוחרות שמלת פייטים או שמלה מנצנצת, המיקוד צריך להיות בבד ופחות בגזרה, ולכן העדיפו לבחור בשמלה עם מפתח צוואר עדין ובגזרה פשוטה. תנו לנצנץ לדבר!
הסוד כאן הוא באלגנטיות. גם אם בחרתן בשמלה עם מפתח צוואר עמוק, בשמלת סטרפלס או עם כתפיות ספגטי, שמרו על הלוק הכולל כמה שיותר פשוט ונקי. Less is more!
הנה דוגמה קלאסית מקולקציית טוונטי פור סבן שמלות לסילבסטר. גזרה ישרה, צווארון סירה נשי, ניטים עדינים ואורך מדויק. לגמרי עושה חשק!

דוגמה קלאסית מקולקציית טוונטי פור סבן שמלות לסילבסטר

קרדיט: אתר האינטרנט של Twentyfourseven

קפצו לביקור בכל קטגוריית השמלות של טוונטי ואל תשכחו להתפנק בהנחה: אקסטרה 10% על כל הסל עם טוונטי פור סבן קופון ANNABRODY.

2.צבע

אתן כבר יודעות שאם יתנו לי לבחור בין פריט שחרחר לפריט צבעוני, אעדיף כמעט תמיד את הצבעוני (ויעיד על כך ארון הבגדים השמח שלי). אבל למרות החגיגה הזו, אני יודעת להעריך גם פריטים קלאסיים, אלגנטיים, נשיים ושחורים – ובשמלת נצנצים/פייטים/ניטים (יו ניים איט) זה גם לגמרי נצרך. שמלה מנצנצת עם כמה צבעים היא מתכון בדוק לכאב עיניים, אז ההמלצה שלי: תדבקו בגוון אחד ועופי עליו!
הנה שמלה שיודעת איך עושים את זה נכון. היא שחורה אך מנצנצת, עם V עמוק וסופר נשי, וגם כריות עדינות שיוצרות מתאר כתפיים יפהפה.

שמלה שחורה מנצנצת מבית Twentyfourseven תמיד באופנה

קרדיט: אתר האינטרנט של Twentyfourseven

בשביל הסדר הטוב וכדי שהעיניים שלי יחזרו לראות בצבע, הנה עוד כמה פריטים הורסים מהקולקציה האחרונה שחורגים מהפורמט השחור והנצנצי (המהמם בדרכו), לטובת אלו מכן שחובבות כמוני ג'ונגליאדה של צבעים ומעדיפות אותה על פני שחור 😊

קצת צבע בעיניים - שמלות צבעוניות ומרהיבות מבית Twentyfourseven

קרדיט: אתר האינטרנט של Twentyfourseven

עוד שמלות ססגוניות מבית טוונטי פור סבן שלא כדאי לפספס

קרדיט: אתר האינטרנט של Twentyfourseven

חולצה ומכנסיים מדהימים, רק ב- Twentyfourseven

חולצה ומכנסיים זה בכלל לא שמלה, אבל איך יכולתי להשאיר אותן מחוץ לחגיגות הסילבסטר, איך. קרדיט: אתר האינטרנט של Twentyfourseven

לכל השמלות (הארוכות והקצרות, השחורות והצבעוניות, המחממות והקיציות). ולא לשכוח שיש לנו טוונטי פור סבן קופון לקיצוץ משמח של 10% אקסטרה: ANNABRODY.

3.ג'קט (כי קר)

טוונטי פור סבן שמלות זה נהדר וגם נצנצים זה יפה מאוד, אבל ממרום גילי אני כבר יודעת: אסור לסבול בדרך ליופי! בלב החורף הקר של דצמבר-ינואר, הוסיפו ג'קט או מעיל שיתכתבו עם הלוק (ולו כדי שהפוסט הבא שלנו לא יעסוק בסוגייה הרת הגורל: "ממחטות נייר, שפעת ונטפליקס: הילכו שלושתם יחדיו?"). נסו לדבוק בבחירות קלאסיות, נקיות ונשיות. גם כאן נעדיף שלא לבחור במרקמים צבעוניים מדי, אלא בגוון אחד, רצוי כזה שעשוי מבד קשיח יחסית כדי שלא ייתקע בפייטים ויפרום לנו את החיים.
במילים אחרות: תשאירו לי להסתובב עם ג'קט משבצות בין הארגזים לקירות הלבנים של הבית החדש, ולכו ליהנות עם ג'קט עור מלא סטייל!

ג'קט דמוי עור - טוונטי פור סבן

ג'קט דמוי עור (אגב, לגמרי אפשר להישאר איתו אם קר מדי בלי להרוס את הלוק). קרדיט: אתר האינטרנט של Twentyfourseven

לכל קולקציית הג'קטים, הבלייזרים וגם המעילים שיחממו לך את הסילבסטר. ולא לשכוח קוד קופון שיחמם לכן את הסל עם עוד 10% הנחה: ANNABRODY.

4.תכשיטים

הפייטים מוסיפים טונות של עניין ללוק, ולכן ההעדפה האישית שלי היא לוותר על עגילים, שרשרת, צמיד או כל תכשיט אחר שעלול לגרום למראה להיות אובר-נוצץ. אם בכל זאת אני מרגישה קצת "ריקה" ומתחשק לי להוסיף טאצ' נוסף של אקססוריז, אעדיף כמעט תמיד לבחור בתכשיטים סופר פשוטים ונקיים, כמו שרשרת כסף או צמיד עדין.

5.נעליים

נכון, הן רחוקות מרחק שנות אור וברכיים מהשמלה, אבל הנעליים שנבחר להוסיף לשמלה הנצנצית עדיין חייבות להתכתב איתה בהרמוניה – וגם כאן, לא להשתלט. זוג נעלי עקב פשוטות, מגפונים או נעלי בובה שטוחות יהיו בחירה מצוינת, ואם יש לכן ספק באיזה צבע לבחור – שחור כנראה תמיד יעבוד. נעליים זוהרות / נוצצות / מתכתיות או כל נעל בעיצוב מעניין-מדי – השאירו במגירה, שיחכו למסיבה הבאה!
אני מפצירה בכן לא לשכוח להשאיר לפחות נעל אחת על מפתן הבר כדי למקסם את הסיכויים שהנסיך המהמם ימצא אותה ויחפש אתכן בכל הממלכה (ואת הסילבסטר הבא תחגגו יחד, אלא מה?).

נעליים שאי אפשר להיות אליהם אדישה - מבית Twentyfourseven

נעים להכיר: החרישה הבאה שלך (לא רק בסילבסטר). קרדיט: אתר האינטרנט של Twentyfourseven

מגפיים מדהימות - טוונטי פור סבן

קרדיט: אתר האינטרנט של Twentyfourseven

לינק לכל הנעליים היפות של טוונטי. וכמובן לא לשכוח להתפנק בקוד הקופון שלנו שכוח העל שלו זה לקצץ 10% אקסטרה מסל הקניות: ANNABRODY.

לינק לעמוד הבית של Twentyfourseven

מרימה איתכן לחיים ומאחלת שנה אזרחית טובה, נפלאה, מלאה בחיוכים, בבריאות ובנצנצים. הכי מגיע לנו!

הרשמו לניוזלטר שלי

את/ה צריך/ה להיות מחובר כדי לכתוב הודעה. התחברות

תגובתך בבקשה