'cart-menu' ) ); ?>

כללי

6 טיפים מנצחים לקניה נכונה ברשת

על ידי  |  הערה

איך קונים ברשת?

אחד החששות הכי הגדולים בקנייה אונליין זה הפחד שהמידה לא תתאים או שהגזרה לא תהיה טובה. אז נכון, אי אפשר לדעת 100% מראש אבל בהחלט יש מספיק דברים שאפשר לעשות כדי למנוע כאב לב וראש וכדאי להשקיע כמה דקות לפני שממהרים לשלוף את כרטיס האשראי וללמוד בדרך הכי פשוטה איך קונים ברשת.

טיפ 1#: קחו סרט מדידה ותמדדו את עצמכם:

קחו סרט מדידה (ואם אין לכם תקנו או תבקרו באיקאה 🙂 ) ותמדדו את היקף החזה, המותן, האגן ואורך היד מהכתף ועד מפרק היד (השרוול). בנוסף, שימו את הסרט על הכתף ותמדדו את אורך החולצה שאתם אוהבים. נשים – קחו שמלה שאתן אוהבות ותמדדו את אורך השמלה מהכתף עד הקצה ואותו הדבר מהמותן כדי שתדעו מה אורך השמלה הכי קצרה שאת מוכנות ללבוש. המדידה מהמותן תשמש אותך גם לקניית חצאית. את כל המידות רישמו על דף ותלו על המקרר, על לוח המודעות ליד המחשב או בסלולאר- העיקר שיהיה נגיש ושלא תצרכו למדוד כל פעם מחדש. 

טיפ 2#: לקרוא טבלאות מדידה

אחרי שיש בידיכם את הנתונים מטיפ מספר 1 תוכלו להשתמש בהם מול טבלאות המידה בכל אתר שנמצאות על יד כל פריט תחת השם Size Guide או Size Chart. תסתכלו על הנתונים שרשמת בפתק ותבדקו מה המידה שהכי מתאימה לכם.

חשוב! שימו לב שייתכן והמידות יהיו קצת שונות בין האתרים – חלק לפי מידות אירופאיות (כמו בישראל), חלק מידות אמריקאיות וחלק בריטיות. בנוסף, גם ההיקפים משתנים מאתר לאתר ולכן חשוב לבדוק באיזה מידות כל אתר מציג.

להסבר יותר מעמיק מעמיק על בחירת מידה לקניה ברשת לחצו כאן

טיפ 3#: השוואה למידות הדוגמנית

ברוב האתרים לצד הפריט רשומות המידות של הדוגמנים כולל גובה מידה והיקפים. אז במקום לקלל אותם בלב המידות שלהם יכולות לשרת אתכם בהבנה איך הפריט ייראה עליכם במציאות. שמלה או חצאית קצרה מאוד על דוגמנית בגובה 175 ס"מ יכולות להיות בול מה שאת מחפשת אם הגובה שלך הוא 165 ס"מ למשל וחולצה על דוגמן בגובה 190 ס"מ יכולה להיות מאוד ארוכה על גבר בגובה 175 ס"מ. 

טיפ 4#: כפתור ה- Zoom וסרטוני ההדגמה

ברוב האתרים יש את כפתור ה-Zoom מתחת לתמונה שמגדילה את הפריט כדי שתוכלו לבחון אותו ואת הבד ממנו הוא עשוי מקרוב. לפעמים מספיק שתעבירו את העכבר מעל הפריט וחלון ההגדלה ייפתח באופן אוטומטי.

בנוסף, ברבים מהאתרים יש סרטון קצר שבו תוכלו לראות את הדוגמנית מענטזים כשהם לבושים בפריט. בצפייה בסרטון כדאי לבחון את הזרימה הטבעית של הבד, האם הוא נוקשה או לא, האם הגזרה רחבה על ועד כמה היא מחמיאה אפילו לדןגמנים

טיפ 5#: זיהוי גזרה טובה

בעזרת כלי ה- Zoomו/או הסרטון תוכלו להסתכל מקרוב לא רק על הטקסטורה של הבד אלא גם על התפרים ולבחון היכן הם ממוקמים ביחס לגוף. למשל, גזרות בהן אין תפרים בקוי המותן והחזה סביר להניח שיחמיאו פחות מגזרות שבהן התפר מדגיש את האזורים האלה בגוף. כמובן שזה גם עניין של טעם.

טיפ 6#: לקרוא פידבקים של קונים אחרים

אין כמו לקבל המלצה מחברים והפידבקים שהקונים נותנים על פריטים זה הדבר הכי קרוב לזה. יש אנשים שמשקיעים לא מעט בלספק את הפידבקים הכי מדוייקים ומונמקים כדי לעזור לכם לקבל החלטה על הקנייה וממש כדאי להשקיע בזה כמה דקות. ישנם אתרים שהדירוג הוא בעזרת כוכבים וכדאי להסתכל מקרוב על הדירוגים הנמוכים יותר כדי להבין מה הפריע ללקוחות. יחד עם זאת, תזכרו שתמיד יהיה מי שיגיד משהו רע  ולכן כדאי לראות אם ההערה חוזרת על עצמה ומה היחס של ההערות השליליות לעומת החיוביות.

יש לך שאלה? הצטרפי לקבוצה!

אנה ברודי, קניות ברשת, קניות אונליין, אתרי קניות בחו"ל, אתרי קניות, שופינג אונליין, אונליין שופינג,קודי הנחה, איך קונים אונליין, איך בוחרים מידה, annabrody, anna brody, asos, M&Co, M&S, The Hut, House of Fraser, promo code, promotion codes, promo code, asos promo code, mod cloth

הרשמו לניוזלטר שלי

No items found

את/ה צריך/ה להיות מחובר כדי לכתוב הודעה. התחברות

תגובתך בבקשה