'cart-menu' ) ); ?>

יום הרווקים הסיני | המדריך המלא

על ידי  |  אין תגובות

יום הרווקים הסיני 2018 | 12 טיפים לקניה

כל מה שצריך לדעת על יום הרווקים הסיני – איפה קונים ולמה כדאי לשים לב לפני שקונים

כאילו לא הספיק לנו שופינג איי אל, עכשיו הגיע תורו של יום הרווקים הסיני – חג קניות באלי אקספרס שמתחיל ב-10 בנובמבר 2018 בשעה 15:00 שעון ישראל ומסתיים ב-12 בנובמבר בשעה 14:59 שעון ישראל.
אז אם אתן חובבות אלי אקספרס אז יום הרווקים הסיני זה פשוט אלי אקספרס באקסטרה זול. אז לכל חובבות אלי אקספרס זה היום להיכנס ולהוציא לפועל את הוישליסט שלכן ולהתפלל שלא ייקח 3 חודשים עד שהמוצרים יגיעו 🙂
אבל לפני שאתן שוטעות לכיוון אלי אקספרס בלי לראות בעיניים תנו לי לעשות לכן סדר איפה קונים, מה קונים ומה כדאי לשים לב.
1. תגובות קונים – לפני שמתחילים הדבר הכי חשוב בקניה באלי אקספרס הוא קריאת התגובות של קונים אחרים. ואל תתעצלו, התגובות שלהם שוות פנינים – איזו מידה, האם הם מרוצים, עד כמה תואם את המציאות ואפילו תמונות. כל אלה יחד יעזרו לכם לקבל החלטת קניה.
2. דירוג המוכר – משהו שבהחלט צריך לשים לב אליו, דירוג של פחות מ-97% כבר מתחיל להיות פחות טוב.
3. כמות הפריטים שנמכרו – אם נתקלתן במוצר שאהבתן וקנו ממנו רק מוצר אחד כנראה שלא יהיו תגובות עליו. אבל אם קנו מוצר אחד והמוכר מדורג גבוה, אפשר לחשוב על זה אבל עדיין אני ממליצה בחום לקנות רק מוצרים שיש עליהם תגובות.
4. זה הזמן לתחפושות! יום הרווקים הסיני זה יום מצוין לקנות בו תחפושות. פורים לא כזה רחוק וגם ככה לוקח לפריטים הרבה זמן להגיע אז אם הילדים שלכם כבר סגורים על עצמם, זה יום מצוין בדיוק בשביל זה.
5. מה עוד אפשר לקנות? באלי אקספרס מוכרים הכל מהכל וב יום הרווקים הסיני אפשר למצוא גם כל מיני גדג'טים, כבלים, חצובות ואפילו טלפונים של שיומי – לגמרי שווה את החיפוש רק שימו לב שחיבור החשמל תואם את זה של ישראל ו/או אם הוא מגיע עם מתאם חשמל.
6. אנחנו גדולות יותר מנשים סיניות – אם אתן קונות בגדים תזכרו שהמידות הסיניות קטנות עבור נשות המערב ולכן מאוד חשוב להסתכל בטבלת המידות (ושוב, לקרוא את תגובות הקונות).
7. מע"מ ומיסים – לא לשכוח שקניה מעל 75 דולר תאלץ אתכם להוסיף 17% מע"מ אז שימו לב לעלויות
8. אל תהססו. המלאי ב יום הרווקים הסיני נחטף כמו תירס חם בים בם בם. ראיתן משהו שאהבתן? אתן בטוחות בקניה? פשוט תקנו. אם תחזרו לזה אח"כ הפריט כנראה כבר לא יהיה שם.
9. תגידרו תקציב – כמו בכל חגיגת שופינג אני תמיד ממליצה להגדיר תקציב מראש כדי לא לאבד את הידיים ואת הרגליים.
10. לקנות במטבע דולרי – אם אלי אקספרס מופיע לכם פתאום בשקלים, אני ממליצה בחום לבצע את הרכישות בדולרים ולא בשקלים ולנצל את שערי ההמרה הנמוכים יותר של חברות האשראי.
11. שימו תזכורת בטלפון ו/או ביומן לשבוע לפני שהפריט אמור להגיע. אם התאריך הגיע אבל הפריט עוד לא זה הזמן לפנות למוכר ולבקש ממנו להאריך את זמן אספקת המוצר המשוערכת, אם לא תבקשו זאת והמוצר לא יגיע ועבר התאריך לא תהיה זכאים לקבל תמיכה מול אלי אקספרס.
12. יום הרווקים הסיני מזוהה בארץ בעיקר עם אלי אקספרס אבל יש עוד חנויות סיניות שמשתתפות בחגיגה ואחת מהם היא Gearbest שמוכרת מחשבים, טלפונים סלולארים, טאבלטים, גאדג'טים, שואבי אבק ועוד הרבה דברים אחרים – הכל סיני אבל אפשר למצוא דברים ממש טובים.

לכל הסיילים באלי אקספרס

 יום הרווקים הסיני  – קצת היסטוריה וידע כללי

יום הרווקים הסיני הוא חג מפורסם בעיקר בקרב מי אם לא רווקים סינים כדי לחגוג את עובדת היותם רווקים. לא ברור למה נבחר לסמן את זה ביום קניות אולי כי הרווקים לא מסתובבים אחרי נשים עם שקיות? (הכי סטריאוטיפי שלי אבל בעיקר ציני :-)).
התאריך הנבחר לחגיגת יום הרווקים הסיני הוא 11 בנובמבר (11/11) כי הספרה אחת – 1 – מזכירה אדם בודד והוא נחגג בקרה אתרים סינים שונים בעולם.
יש לך שאלות? הצטרפי לקבוצת השופינג שלי בפייסבוק
הרשמו לניוזלטר שלי

את/ה צריך/ה להיות מחובר כדי לכתוב הודעה. התחברות

תגובתך בבקשה