'cart-menu' ) ); ?>

6 דרכים להביא תנועה לחנות האונליין בלי תקציב

על ידי  |  אין תגובות

איך אפשר להביא תנועה לחנות האונליין שלכם בלי כסף?

אחת מהמטרה של כל בעל חנות אונליין היא להביא כמה שיותר תנועה מדויקת לחנות האונליין באופן שוטף וקבוע במטרה להמיר אותה לקניה. אז נכון שיש קידום ממומן וזה חובה לכל חנות אונליין אבל יש דרכים נוספות שאפשר להשתמש בהן גם אם אין לכם תקציב גדול.

1. שת"פים: שיתופי פעולה הם דרך מצוינת להגדיל חשיפה מול קהל דומה לשלכם. מה זה שיתוף פעולה? זה יכול להיות ראיון משותף, מבצע משותף, צילומים משותפים, מכירות משותפות, פרסום הדדי ועוד שלל רעיונות. אבל לפני שמתחילים, הנה כמה טיפים בנושא: 1) כשעושים שיתופי פעולה כדאי לעשות את שיתופי הפעולה עם מישהו שקהל היעד שלכם הוא גם הקהל שלכם אבל הוא עצמו לא מתחרה ישיר שלכם, 2) אם יש לכם קהל קטן יחסית עדיף לבחור מישהו עם קהל לפחות קצת יותר משלכם 3) חשוב לבחור מישהו שיודע מה הוא עושה. אם למשל מישהו אומר לכם שהוא ישים פוסט בעמוד העסקי שלו אין לזה באמת משמעות אם הוא לא שם כסף כדי לקדם את זה ולכן חשוב להסתכל על הערוצים השונים שלו, לראות איך הוא עובד ואם זה מוצא חן בעיניכם. 4) אל תתביישו לדרוש את מה שאתם רוצים שהצד השני יעשה ותמיד תדאגו להציג לו מה הערך הגדול שאתם יכולים לתת לו. 5) והכי חשוב שתגדירו בפני עצמכם מה אתם מצפים שייצא משיתוף הפעולה וככה תדעו מה הדרך הכי נכונה לעבודה יחד.

2. קידום אורגני: קידום אורגני טוב מבוסס על הידיעה מה הלקוחות שלכם מחפשים מה שזה אומר שצריך לעשות מחקר מילים טוב ולהבין איזה מילות חיפוש אנשים מחפשים ולשתול אותם בצורה חכמה בתוך האתר שלכם. אם תעשו את זה נכון, באופן עקבי, ותעלו תוכן חדש באופן קבוע חנות האונליין שלכם תעלה לאט במעלה תוצאות החיפוש של גוגל ויותר אנשים יגיעו אליכם לחנות.

3. שיתוף בקבוצות: חפשו קבוצות רלוונטיות שבהן הקהל שלכם מסתובב וקראו טוב טוב את חוקי הקבוצה כדי שלא תסומנו ותחסמו. יש המון קבוצות שיש בהן שרשורים שמותר לפרסם בהם ותוכלו לשתף שם את חנות האונליין שלכם. אז נכון שלפעמים זה הולך לאיבוד אבל שווה להשקיע בזה כמה דקות פעם בשבוע בכמה קבוצות, מקסימום זה יעבוד. שימו לב שאם תגזימו ותפרסמו את אותו טקסט ביותר מדי קבוצות במקביל פייסבוק יחסום אתכם. אז תעבדו נכון, מדויק ובלי להציף.

4. רשימת תפוצה: תגדילו את רשימת התפוצה שלכם ותשתמשו בה! העלות של שליחת מיילים באופן קבוע היא זניחה יחסית לתוצאות. שימו לכם מטרה כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם להגדיל את הרשימה באופן קבוע. איך מגדילים? נותנים ערך, נותנים מתנה, עושים שיתופי פעולה ועוד.

5. סטורי! הסטורי זה הדרך שלכם לספר את הסיפור שלכם. כל רגע, כל הזמן. יש לכם את היכולת לשתף מאחורי הקלעים ולהיות נוכחים בכל מקום. תשתמשו בסטורי האישי שלכם, של העמוד העסקי שלכם וכמובן של האינסטגרם. תזכרו שאנשים קונים מאנשים ואם לא נוח לכם להראות את עצמכם אתם תמיד יכולים להראות את העבודה שלכם בלי להציג את עצמכם.

6. נוכחות ברשת: תהיו נוכחים ברשת. בקבוצות, בעמודים, בדיונים, באינסטגרם. בכל מקום שרק אפשר. תעקבו כל הזמן, תראו מה קורה, תגיבו ותשתתפו בדיונים, ותשתפו מהנסיון האישי שלכם ותציעו עזרה כשאתם יכולים. זו דרך מצוינת לגרום לאנשים נוספים להכיר אתכם, להסתקרן לראות מה אתם עושים ומה אתם מוכרים.

והמפתח הוא עקביות, נחישות, התמדה ולשדר אמינות. 

רוצים שאעזור לכם להגדיל את המכירות בחנות האונליין שלכם? בואו לכאן או צרו קשר 052-3891473

אנה

הרשמו לניוזלטר שלי

את/ה צריך/ה להיות מחובר כדי לכתוב הודעה. התחברות

תגובתך בבקשה