'cart-menu' ) ); ?>

הדרך הנכונה לייצר פופ אפ להרשמה לרשימת תפוצה

על ידי  |  אין תגובות

כל גולש שנכנס לחנות האונליין שלכם בלי שהשאיר מייל זה הפסד ולכן אתם צריכים לעשות הכל כדי לגרום להם להשאיר את המייל שלהם כדי שתוכלו לפנות אליהם אחר כך ולהציע להם את המוצרים שלכם מכיוון אחר.

יש כל מיני דרכים לאסוף נרשמים לרשימת תפוצה כשאחת מהן היא על ידי Pop Up – ולפני שאתם קופצים עליי ואומרים שזה מעצבן תזכרו שלושה דברים:

1. אתם לא הלקוחות של עצמכם ולכן מה שמעצבן אתכם לא בהכרח מעצבן את הלקוחות שלכם.
2. אם תציעו משהו אטרקטיבי מספיק זה יגדיל את הסיכוי שזה יעבוד.
3. אחוזים גבוהים מהנרשמים שלי מגיעים מהפופ אפ באתר שלי כך שאני ההוכחה שאם עושים את זה נכון ומדויק זה עובד.

האתגר הוא לתת מספיק ערך שמצד אחד יגרום לאנשים לרצות להירשם אבל מצד שני לקצר במילים כי אתם רוצים שהמסר יעבור מהר ובבירור לפני שמישהו מספיק לסגור את הפופאפ.

אני רוצה להציג לכם דוגמא לPOP UP של אחת מהמשתתפות בקורס האחרון שלי לשיווק חנויות אונליין.

בתמונה הזו אתם יכולים לראות את הפופ-אפ כפי שהופיעו לפני שהתבצעו בו שינויים:

anna brody, חנויות אונליין, אנה ברודי

הפידבק שנתתי היו אלה:

  1. ההצעה הממש שווה של 20% הנחה לא מספיק בולטת
  2. הלוגו גדול מסיח את הדעת – גולשים יודעים איפה הם והוא מיותר.
  3. אם יש משהו שמעצבן לקוחות זה כוכביות שבו יש התניה להטבה שמציעים להם ולכן זה לא המקום לספר שהקופון הוא חד פעמי. את המידע הזה נמסור במייל שיישלח לכל מיד לאחר ההרשמה.
  4. הצבע של הכפתור חיוור ולא בולט
  5. הטקסט על הכפתור יכול להיות כיפי
  6. "במקום כתובת המייל שלכם" אפשר לכתוב פשוט "מייל" – כמה שפחות טקסט על הפופ אפ יותר טוב.

ולהלן התוצאה:

anna brody, חנויות אונליין, אנה ברודי

לא לשכוח לשלוח מייל אוטומטי שנשלח עם כל רישום, עם קוד הקופון, התנאים וכמובן לינק לחנות. בנוסף לאפשר ללקוחות להסיר את עצמם מרשימת התפוצה.

אשמח לשמוע מה אתם חושבים כאן בתגובות למטה.

לכל השירותים שיש לי להציע לבעלי חנויות אונליין כדי לייצר ולהגדיל מכירות לחצו כאן

הרשמו לניוזלטר שלי

את/ה צריך/ה להיות מחובר כדי לכתוב הודעה. התחברות

תגובתך בבקשה